Glöggkväll!

Vi myser med glögg o pepparkakor i soffan! Elian somnar nog snart, han har legat vaken länge nu. Hans lilla mage jobbar tror jag... Min kropp är trött o klockan 22 ska jag läsa o sen sova i tid! Hoppas ni har en mysig kväll!

Här är Elian sovandes i vagnen tidigare idag. Riktigt mysigt har han det. Är toppennöjd, den andra påsen vi köpte var mycket mindre, denna är ett kap. Apropå vagn så har vi ingen aning om vart vi lagt den svarta bygeln...Elian gömmer saker o den dyker kanske upp. Ska maila min kontakt på BB o se om jag kan få shoppa en ny.

Jag ska slå in lite julklappar nu, det är ju SÅ mysigt. Har kommit på ganska många saker som ska inhandlas så det är bäst att starta i tid. Jag har tre syskonbarn + min systers man som fyller år ifrån den 10-31 december. Sen svärmor den 10 jan o E den 17. Haha därför ville jag SÅ gärna ha barn någon annan månad än december om jag fick bestämma. Det har alltid varit lite på skoj men samtidigt så är det härligt med sommarkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0