Har ni en story?

Just det. Kika gärna in!
Jag fortsätter med Greys o vitt vin =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men usch att du har sålt ut dig för så mkt reklam Josefine. Det trodde jag INTE om dig faktiskt. Nu förstår jag bättre alla nya kläder du har råd med tex. Samma sak de sk tävlingarna som du sponsras till för att få mer klickare. Usch, jag som hittills hade gillat att läsa för att du och ditt skrivande var så naturligt. Nu känns det mest som om du skriver korta inlägg för att komma på mest aktiva listan så flera kan klicka på dig för att du ska tjäna ännu mera pengar. OBS! Så känns det för mig, kanske inte är så men så uppfattar jag det. Här slutar vår resa nu i alla fall. Ha ett bra liv, med eller utan inkomst från din blogg Josefine.

2007-11-25 @ 01:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0