Innedag!

Jag har bara varit inne idag. Sov nyss på soffan en stund också, inte likt mig alls. Killarna har lekt ute en stund, Elian hade varit helt bananas o lekt med de andra barnen o inte velat gå därifrån =)

Han har börjat gosa med sitt eget hår, det är så sött. Hår är en favorit för honom, en tjej med mycket tjockt hår pekar han på direkt. Nu ska jag nog ta honom med mig i vagnen o gå till videobutiken o lämna igen filmer ifrån igår, en har vi inte ens sett. Behöver lite luft, det är svart ute men vad gör det! Det står på min mac att det är en grad ute o snö. Men jag ser ingen snö? Fick dock sms av AnnaStina om att det snöade då hon körde bil, så kör försiktigt alla ni!!!


Kommentarer
Postat av: m

Skönt att bara slappa inne ibland också, vad fint ni gjorde förE förresten. ha en skön kväll!

2007-11-11 @ 17:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0