Intressant IF....

Ringde kundservice på IF ( vårt førsækringsbolag) pratade om førsækring av min ring o annat plus om skadan på macen. Dvs mjølk i den=not working. Han sa att jag får det igenpå førsækringen. Oj sa jag, får jag? Ja då bla bla egenandel 4000 kr ( dyrt I know - velcome to Norway!) Jag blev superglad,s kulle fylls i skadeanmælan o undrade om en sak... blev bortkopplade TRE gånger o hamnar hos en på skada som sæger att det inte tæcks av den førsækring vi har nu. Men då jag berættade att han på kundservice lovat det ( jepp det gjorde han, E ær mitt vittne!) så sa mannen att ja det kan hænda du får den iaf eftersom vi lovat dig... OJ, kan det gå till så? Kan inte alla hålla alla tummar før oss inatt? Får svar imorgon, neggo som jag ær idag tror jag på ett nej men jag HOPPAS på ett JA!

To Fix:
*ringførsækring VIKTIGT!
*førsækring av min framtida dator, hey jag bloggar ju o klarar inte av Es NORSKA tangentbord... Vill ha min MAC!
*hælsa på dagis imorgon? eller næsta vecka kanske.. møter hellre Emma & Elsa imorgon.
*ny resvæska... inte glømma!

Kommentarer
Postat av: Pethra

Visst går det till så om du har kvar namnet på mannen du pratade med först på kundtjänst. Annars är det lätt för honom att neka om han skulle uppdaga att han gjort fel. Håller tummarna oavsett vad!

2007-11-22 @ 21:06:59
URL: http://pethrelian.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

He he... ä görs genom att först trycka på en knapp med ¨^~ på, så trycker du på respektiva a eller o! Jag har bara norskt tastatur här så när jag var hemma i sverige en vecka kom jag på mig själv att trycka så av bara farten. Min bror bara; öh, vi har tangenter för ä och ö vettu! ;) Kram

2007-11-22 @ 21:13:57
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Linn M

håller tummarna :)

2007-11-22 @ 21:22:51
Postat av: evelina

ja han gjorde ju ett muntligt avtal med dig =) men du måste kanske ha namnet på honom som sagt?

får man fråga hur mkt du ska försäkra ringen på? funderar på om jag kanske borde försäkra min vigselring när den är köpt...

kram o sov gott

2007-11-22 @ 21:35:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: ashi

God morgen, du må nok lese vilkårene på forsikringen din. Det holder ikke at kundeservice har sagt det ene eller det andre. Desverre:o(
Ha en super helg! Nå skal vi pakke og dra snart...
puss

2007-11-23 @ 09:06:50
URL: http://ashi.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0