jeans



Här är jeansen.
De blir toppen i vinter med alla möjliga toppar eller klänningar till. Tror de kostar 799 nok vilket är ett bra pris tycker jag. De gråa o blåa jag har nu har hållit god kvalité o passform.



Löshåret ser inte bra ut om jag bara sätter i det o har håret utsläppt. Tanken är att ha det då jag ska sätta upp håret o locka det. Kanske får ni se imorgon om jag använder det då. Här testade jag bara lite samtidigt som vi åt "middag". Take Away Gott Bröd. Är faktiskt fortsatt hungrig, helt glömt att äta idag. Jo jag åt 2 kycklingköttbullar med Elian innan vi åkte. Oj han ropar igen, ska nog lägga honom ikväll med kramar. Han är nog kinkig efter feberkväll igår.

Misstänker han behöver bajsa innan han somnar.... Vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga jeans! :-) Synd att dom inte finns i Sverige!(?) Önskar er en mysig fredagkväll.

2007-11-30 @ 19:22:15
Postat av: Zandra

Super fina jeans ;-)
Ha en trevlig solo kväll tillsammans med Idol, det ska jag ha.. hehe Kram

2007-11-30 @ 19:23:40
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: bella

Hej du!
Gött med en till som bor i Norge. Jag flyttar till Oslo imorgon- spännande!

2007-11-30 @ 19:44:22
URL: http://www.izabellis.blogg.se
Postat av: nathalie

Hej josefine!!
har du gjort extensions och klippt snelugg? fint va det i alla fall =)

ha en bra helg!!
gillar skarpt din blogg är inne varje dag å tittar =)
kram nathalie

2007-11-30 @ 19:47:08
Postat av: Isabellas pappa

Det blev tacos idag igen och nu är det Idol. Antingen fick jag precis en väldigt verklig Deja vy eller så gjorde jag precis samma sak förra fredagen. Ha en underbar kväll;)

2007-11-30 @ 20:17:13
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Anonym

men kära nån så fånigt, bara för att ha fått kvisslor på hakan behöver man inte dölja det...!

2007-12-01 @ 01:35:11
Postat av: Dress Like a Princess

Nice :)

2007-12-01 @ 13:06:01
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0