lite mer om vår fredag!

Vi var bara hemma snabbt förut o sen åkte vi in till stan. Jag shoppade lite löshår faktiskt! Tänkte att det kan vara kul då man ska på partaj =) På vägen ifrån frissan sprang vi inom Melker där jag tidigare shoppat mina 2 blocks southjeans, men de är för stora så jag provade ett par mörka o shoppade dem direkt + en fin matbox åt Elian.

Sen vidare in i bilen o fixade ny resväska. Elians matschema låg efter men han var bara glad o fick ett Mariekex i bilen på vägen hem. BÄSTA BÄSTA Elian!

nu gick E nyss på pokerkväll o vi ska göra kväll här. Sen IDOL o softkväll med tidig sömn tänkte jag. Ska läsa ut min bok o imorgonbitti klippa mig kl 9. Frissan två gånger på två dagar =) Skön lyx!

Imorse med min utväxt + min haka som jag försökt täcka.


Jag nyss. Idag var en sån dag då man känner att man ser trött, sliten o allmänt trist ut. MEN Elian var så glad hela dagen o det är det viktigaste. Jag har stormyst. Återkommer efter läggning. Tänkte visa jeansen.
 

Kommentarer
Postat av: Cina

Jisses vad fin du blev. Har du gjort hårförlängning?
Jättefin blond färg. Jag skulle vilja se en bild med håret utsläppt oxå!

2007-11-30 @ 18:53:43
URL: http://pojkarnabus.blogg.se
Postat av: Engla

Alltid vacker är du!

Nu blir jag nyfiken på håret!

2007-11-30 @ 18:55:06
URL: http://www.englasshowroom.com
Postat av: Jessica

Det är så roligt att du skriver så ofta, lär väl bli annat när du jobbar kanske. Allt är jättekul att läsa ifallafall.

2007-11-30 @ 18:56:24
Postat av: Mamma till två små pojkar

Har du löshår i håret i bilden? Så snygg du är!

2007-11-30 @ 18:57:30
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: Liza

Vart har du köpt ditt löshår? Vill också ha :-D
Din blogg är bäst & du ger så mkt inspiration :-D

2007-12-01 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0