Slapp kväll hos oss!

Har mest drömt ikväll. Om vår stora dag.

Nu börjar Van Veteren o jag slötittar. Borde lägga mig i sängen med Family Living men det är så mysigt med alla ljus o sällskap. Så jag blir nog här en stund i mörkret.
Ibland är det skönt att inte göra alla måsten...

Imorgon ska vi få fint besök av Emma o Elsa, tacos står på lunchmenyn. På onsdag ska vi hälsa på dagis på dagen o jag o Petronella ska åka på roadtrip o prova klänningen...Tack kära söta att du följer med, ska bli så mysigt o så girlie =) Sen på torsdag har jag bokat in massage, min nacke är stel efter allt bärande på sjukt barn.

Han har gått igenom personlighetsförändringar sista tiden that´s for sure! Mycket mer bestämd o vild. E är i chock.

GRATTIS bästa Tante Heidi som fyller år idag, vi ska fira med middag nästa vecka då Onkel också fyller år!

image2176


Kommentarer
Postat av: Tobias

Ser mysigt ut med middag på balkongen =) go morgon!

2007-11-06 @ 06:36:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: En Mölnbobos Liv

Godmorgon! om inte jag förstått helt fel kommer du heta Aamodt när du gifter dig, är det ett vanligt namn i Norge? Min jobbarkompis känner nämligen en Karianne Aamodt så jag tänkte det kanske är en släkting :-)

2007-11-06 @ 09:00:50
URL: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0