Snart FREDAG!

Nu har vi ätit middag & myst. Jag är så glad o längtar efter morgondagen. FREDAG o HELG! Vi ska inte ha middag imorgonkväll men evt møtas upp før lunch. Vi får ta det igen!

Ikväll hade egentligen snällaste Petronella erbjudit sig att vara barnvakt & vi skulle äta ute & planera infør den stora dagen. Men jag tror att det var meningen att vi inte skulle gøra det just ikväll eftersom vi avbokade igår då jag kände det blev lite tokigt då vi skulle få besøk. Mycket riktigt så har vi fortsatt trevlig tbesøk o de har killsnack i stuen ( vardagsrummet ) o jag myser. Onkel la nyss Elian. Så vi hade inte orkat gå ut idag. Men jag är SÅ tacksam P att du är så snäll & bryr dig onm vår skatt så mycket!


Killarna med varsin PC, E installerar Mozilla till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0