STOLT Mamma....

Det är så häftigt detta. Jag skriver en fredagskväll ett blogginlägg om att min son bajsar. Haha, men jag är så stolt över att han alltid vet vad han bör o vill. Jag visste något var skumt, han är som en klocka den här lilla mannen o ikväll behövdes det tydligen lek o flera timmar extra för lilla magen. Han har suttit i vagn / bil mycket o är van att springa omkring o leka leka leka. Nu ska vi byta blöja här o så HOPPAS jag han somnar sött.


Igår sov han mot mitt bröst på mitt hjärta då han var sjuk. Större kärlek finns inte.

Kommentarer
Postat av: angelica

mysiga ni är!! :) puss o ha en underbar helg gumman!

2007-11-30 @ 21:23:55
Postat av: malin

fast det är ju fredagskväll... ;)

älskar din blogg!

2007-11-30 @ 21:39:56
URL: http://malloosan.blogg.se
Postat av: Anna

så otroligt vacker bild. beviset på att en bild säger mer än tusen ord!

2007-11-30 @ 21:58:36
URL: http://allaboutus.blogg.se
Postat av: Malin B

Tycker att det är så roligt att läsa din blogg. Den uppas ju ständigt!
Så skönt att läsa att älskar din son så mycket, man blir alldeles varm i mammahjärtat! Det finns så många barn som har det hemskt så det känns extra bra att läsa sånt här....

Kram från mej, mamma till 4 barn. En på 15 år, tvillingar på 4 år och en liten som snart fyller 1!

2007-11-30 @ 22:43:21
Postat av: Linda

Fredagkväll menade du;) Idag har jag säkert varit in på din blogg mellan 8-10 ggr, tror jag e lite beroende;) så roligt att du uppdaterar så ofta:) Ha en skön helj du å dina E:) Gonatt

2007-11-30 @ 22:54:49
Postat av: josefine

ÅÅÅ TACK för jättehärliga inlägg, ni gör min dag!
KRAM

2007-12-01 @ 13:23:03
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0