Totally bananas!

image2207

Här är Elian lite i ro, men han var totally crazy på Baker Hansen efter han käkat sin lunch. Hade sovit i vagnen o inte rört sig + att han nog väcktes då jag shoppade en ny ljusstake snabbt... Så han ville bara springa omkring o se på ljuslyktor i fönstren som var varma...

Men då vi sen gick hemåt efter parklek ( jag o Elian) så förstod jag att han inte sovit färdigt, han somnade på fläcken då han fick välling i vagnen. Så jag tog en SKÖN walk ända hem, det behövde jag!

Nu ska vi överraska E med lasagne!
Har shoppat en adventskalender åt Elian idag, som man kan hänga små paket i. Söt o enkel.
Återkommer!!

Ps. ni har rätt, klänningen är för mkt gräddig för mig. Men tyll ska det vara plus gammelrosa sidenband i midjan, ska kontakta en sömmerska.

Kommentarer
Postat av: Madicken

tyckte den där klänningen med spets som din man inte gillade va sååå fin!!

2007-11-08 @ 15:56:19
Postat av: Linis

Håller med Madicken!!! :)

2007-11-08 @ 16:14:06
Postat av: Maria Östberg

Hej vännen!! Lika fina som vanligt är ni! Jag tycker klänningen är jättevacker. Emilia har blivit ett lugnare barn sen dagisstarten. KRAM på er

2007-11-08 @ 16:15:00
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Sophia

Verkar som om ni haft en riktig mysdag :)
Lycka till me bröllopsklänning!

Kram

2007-11-08 @ 16:29:46
URL: http://grandessas.blogg.se
Postat av: Sofia S

Mysigt det låter som ni haft! Vi har också haft det mysigt, lugnt och skönt. Förkylda och trötta! Passar på att önska er en trevlig helg, vad har ni för planer? Farsdag-middag kanske?
Josefine, du kommer bli en superfin brud den dagen då det är dags! ;-) Kram på dig/Sofia

2007-11-08 @ 16:37:40
URL: http://sofiass.blogg.se
Postat av: Zandra

Din lilla enkla beskrivning av klänningen kommer bli Super, är oxå lite inne på tylle och nåt rosaband... ja när den dagen kommer dvs :-)
Ha en härlig kväll!

2007-11-08 @ 19:10:59
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: josefine

Madicken o Linis: ja den var läcker men inte till oss o inte till ett sommarvbröllop, men tack ändå!! kram
Maria: så härligt att Emmie trivs, du är SÅ duktig kära vän!! Miss you. Puss o Kram o så kul att du blev glad för post förresten!
Sophia: tack så mycket!! hoppas du får en mysig kväll! kram
Sofia S: så jobbigt att vara sjuka, hoppas ni snabbt får bli friska!! hmm vet inte ännu men något gott o en kram ska Far i huset få =)TACK söta du! Kraaam!!
Zandra: tack jag tror det jag med!! lycka till! kramar

2007-11-08 @ 19:41:23
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Josie

En kompis till mig köpte en begagnad klänning på e-bay och fixade till detaljerna hos en sömmerska.

Hon fick sin snygga drömklänning och den blev kanonbillig (jämfört med att köpa ny)

2007-11-09 @ 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0