VINNARNA I TÄVLINGEN!

JÄTTESVÅRT val... Ni har varit superduktiga allihopa!
Vinnaren av Boken Lilla Hjärtat är Johanna H
med dikten:

Ett nytt liv har kommit till er nu behöver ni inte leta mer
för denna kärlek är så stor att förevigt detta barn i ert hjärta bor
Nu får ni något där ni alla minnen kan spara.
Bilder och text, för alltid att bevara.



Vinnaren av Boken Kärleksförklaring blev Amanda
med dikten:

Du och jag, alltid vi Tillsammans i perfekt harmoni Inga tårar, tvivel eller gråt Vi vet att vi dragit längsta stråt 10 år, varje dag, du och jag.

Du och jag, blev först tre och sen en kvartett Två blonda tottar, inte alltid så lätt
Men kärleken strålar och kärleken består
År efter år, mina kalla tår mot ditt varma lår
10 år, varje dag, du och jag och två små.

Du och jag, två tottar och vardagens slit
Hämtning och lämning, hit och dit
Diska, städa, tvätta, laga mat
Förtroliga samtal om veckans mat
10 år, varje dag, du och jag, två små och en vardag som är rå.

Vi två, du och jag
Vi vet att det kommer ändras en dag
Småbarnsåren de tuffa men ändå så rara
Kommer rätt som det är bara minnen vara
Då ska vi läsa om allt det som varit
Om alla upplevelser och tid som farit
Du och jag, i 100 år, med två stora tottar, så bra vi mår!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS
i massor till er båda! Maila mig adress så kommer boken i posten!
[email protected]

På onsdag kommer det en tävling om denna fina kalender ifrån ORDNING&REDA.
image2523
Jag gillade denna bäst så det är denna ni kan vinna =) Mer info kommer på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Madde

JÄTTEFIN dikt till boken Kärleksförklaring!! :)

2007-11-26 @ 16:48:15
Postat av: Sofi

Åååh, Amandas dikt fick mina ögon att fyllas med tårar. Så underbart söt. Ett mycket bra val, J!

2007-11-26 @ 16:52:23
Postat av: Johanna H

ÅHHHHH VAD GLAD JAG BLEV!!!Tack!!! =)

2007-11-26 @ 17:04:56
Postat av: Emma Journalen

Åh, då måste jag tävla på onsdag :)

2007-11-26 @ 18:03:56
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: Amanda

Men gu, tack, det är ju inte klokt! Tack snälla och länge leve kärleken! Jag är jätteglad!

2007-11-26 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0