Wihooo!!!

Nätterna med att väckas före kl 6 är history ( HOPPAS vi)! Elian sover skönt då hans tänder växt ut o så får han välling sen är han vaken kl 7 o då kliver killarna upp. Om bara en vecka kommer jag behöva ställa klockan på 6.30 så jag hinner duscha o klä mig innan dagens tidiga start. Det som är skönt är att dagen får ett tidigt slut också, jag kommer jobba 8-13. Men ibland lite längre såklart.

NJUT dagen, här är det mörkt ute o Elian diggar till Amy Diamond på tv4. Vi har bokat om familjefotografering till måndag så vi hinner med en del annat denna vecka. Imorgon är det IKEA med Petronella, då HOPPAS jag det finns fint julpapper kvar, sen ska en del annat shoppas. Sen hejdåfika för Viktoria som reser till Uppsala imorgon.

Jag o Jessica smsade igår, hon bor ju på Hawaii just nu o jag drömde att vi var på IKEA inatt. Sånt är så mysigt, att drömma att man är med sina vänner som man saknar! Miss you baby!!! Min väninna Charlotte bor också på Hawaii o henne möter jag inte före sommaren o bröllopet, hon är min tärna. LÄNGTAR!

Nu ska vi käka frukost o sen småstäda, en dammsugning behövs eftersom Facebook-kaninen sandar =) Den ska ut på balkongen strax.
image2529
Elian i chock igår, nyvaken bredvid kaninen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för kanin? Jag kanske har missat ett tidigare inlägg..?

2007-11-27 @ 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0