VILD!!

VILD!!

Helt bananas då jag kom hem. Sprang runt o lekte att vi jagar honom, då skriker han av skratt o springer o snubblar.

image1807

Att dra bilen o andra saker över tröskeln till / från sitt rum är SÅ kul. Ni ska höra honom då han inte får det till direkt. Då blir han ARG. Skriker o är superarg o så vips blir han tyst o har klarat det. Bestämd ung man.

image1808

Här ligger jag o Elian har tagit med sig sin "barnvagn" o lagt ett paket blöjor i den, lagt en myshund i sängen o så går han in o ut o stänger dörren. Tror han funderar på att rymma in till mig? Men just nu är han ute hos E.

image1809

Här ser ni de nya blöjorna vi köpte igår. Har helt gått över till Pampers o dessa är såna som ska stretcha ut då blöjan blir tung tex om natten så inte blöjan hänger o läcker. Vi är supernöjda så här långt.

Nu ska jag ringa en sista referens o sen till dagmamman o tacka JA!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vi har också gått helt över på Pampers Aktive fit, dom är knall bra.
På rema får du två paket för 80 kr, det är ju super billigt ;D
Å budget tar vi gärna med oss *LOL*

2007-10-16 @ 21:29:23
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Gabbi

Vilken himla sötnos han är :)

2007-10-16 @ 22:47:25
URL: http://gabbiwickstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0