Flygning idag!

Igår låg vi o såg filmen i sängen. Efter två minuter skriker Elian rakt ut o det låter som en rap. 
Jag gick in o strök honom på ryggen. Ganska mycket... Tar upp honom o han spyr o spyr o spyr... Jag gav honom den extra vällingflaskan i sömnen (vilket ej behövts =)) så lilla magen blev överfull. FÖRLÅT lilla vän. Bytte pyjamas, gjorde ren pluttas o sen bäddade vi ner oss alla igen. E somnade efter halva filmen men jag såg klart ( trots att ögonen stängdes hela tiden). 

STORTJÖT då bebisen föddes, jag gråter ALLTID precis då den tittat ut, även om det är tecknad film...! Iaf så fick jag för mig klockan 1 om natten att jag var SÅ ledsen över att min syster, mamma o släkt ej kunde beundra Elian på sjukhuset då jag nyss fött honom. Har pratat med AnnaStina om det hur hon kände men jag har ALDRIG varit ledsen över det tidigare. Tror det var en kombination, trött, längtahemtillfamiljen, settenförlossning o ännu mera trött... Men oavsett somnade SENT!

Klockan 5.55 väckte alarmet oss alla o stackars Elian var SÅ trött. Men åt snällt gröt o hängde med till incheck. Han fick sitta i en liten lånevagn o somnade sött med vällingen i munnen på flyget. Jag sov också sött o vi vaknade då vi landade. 

E var med o checkade in oss! TACK kära. Elian vinkade så sött då han gick. Uff som vi kommer SAKNA DAD!

Leker med en söt tiomånaderskille!



TUNGT att ta sig ifrån terminal 2 till 4 men det gick. Slängde upp väskorna på en vagn o satte skötväska ( pop, gick sönder idag =() , pcväskan o Elian på toppen o körde. Svettigt men det gick bra. Frågade sex olika personer vid incheck på SAS om NÅGON lånevagn fanns, men svaret var entydigt NEJ. Så jag fick bära två väskor + Elian länge o genom säkerhetskotroll o allt. Satte oss ner o åt lite o sen in på flyget igen. Då hade jag så ont i mina armar att jag nästan tårögt sa till en kvinna på flyget ( SASpersonal) att ni MÅSTE köpa in lånevagnar. Det GÅR inte att ha ett barn att bära på som dessutom vill sova när tider ska passas på armen. MAn kan inte äta, gå på toalett eller ingenting. Hon förstod absolut o var chockad över att inga vagnar fanns. TREVLIG PERSONAL på alla flyg idag, I LIKE!

Måste bara tipsa om att det på Gardermoen finns lekhörna. Elian ÄLSKADE det imorse, lekte, kröp o njöt med andra barn o busade innan flyget avgick. Perfekt o jag visste inte om den ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men gud vad dåligt! Jag hade blivit GALEN! Arlanda som är en så stor flygplats borde ha! Starkt jobbat med så mycket packning o barn!=)

2007-09-10 @ 21:16:49
URL: http://jossanochnoels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0