första mötet

första mötet

Förtrollande ögonblick!

Jag kom på att jag inte hunnit berätta mer om Storyn om mig o E, men jag tar det då jag hinner. Jag har inte glömt. =) 

Ikväll somnade Elian senare pga hans eftermiddagslur = får ej ske igen. Men han somnade tillslut av sig själv vilket är ovanligt. I skrivande sekund vaknar han till...hoppas han somnar om själv. Jag ska sminka av mig, borsta tänder o LÄGGA MIG NU! Är så trött i kroppen, får se om jag somnar eller kliver upp igen o myser i Es famn. Elian vaknade nog inte, bara ett litet livstecken =) 

Update kl 23.33: Geuss what? Jag fick städenergi o myste med Café Del Mar o fixade hemma, SKÖNT! Då kan jag sova ÄNNU bättre. Nu ska vi lägga oss båda två, inte ofta vi hamnar o säng före tolv. 
Lyssna på Riva, Slow. Pulse featCathy Battistessa den är MYSIG!

Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Angel

så sött

2007-09-05 @ 21:52:00
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Linn

söt bild :) Ser fram emot att höra om er kärlekssaga. Godnatt och sov gott

2007-09-05 @ 22:59:16
Postat av: AnnaStina

Darling! Vad duktig du är som kommer dig i säng före 24, jag försöker men det går inte.. hopplöst fall.. ;-) Du, förlåt att jag inte svarade på ditt sms.. jag hör av mig imorgon :-) Hoppas hoppas hoppas att du får sova jätte gott i natt sötaste du för det förtjänar du verkligen. Nu ska jag också lägga mig. Puss & kram! :-)

2007-09-06 @ 00:45:25
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Sessan

Visst är det underbart att ta fram baby fotona, minnena bara rullar på..... hmmmm underbar tid, den första.
WHAT, fick du städ energi så sent!????
Lucky you
Kramiz

2007-09-06 @ 07:37:42
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

jag somnade långt efter tolv....! o JA bilder är såå mys att kika på.
Japp, orkade dona på härhemma, det var jätteskönt =)
kramar

2007-09-06 @ 08:35:02
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: mams

Här är en till som steg upp vid 24tiden. Mjölk,hårtbröd o. gissa vad? Jo TV!!! Ett bra program på kunskapskanalen. Detta har aldrig hänt mig som alltid varit SÅ trött.Var det något i universum eller månens påverkan tro?
Snälla, hjälp mig med Bestemor!
Pussar till Er båda!

2007-09-06 @ 09:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0