hemma!!

hemma!!

Nu myser vi på hemma, ska nog ut o leka lite snart men nu äter Elian lunch!
Han somnade nästan hela tiden imorse på vägen men så vaknade han till då ALLA stans dagisbarn skulle på utflykt =) Det var säkert 70 barn som stod på trottoaren o skrek o lekte så han vaknade minst sagt till. 

Sen hoppade han in i leken på "dagiset" också o var väldigt cool så jag blev stolt. Han gick omkring o verkade stortrivas. Nu ska flera föräldrar möta dem o sen ska de välja...HOPPAS vi har tur! Det är supernära jobbet o oss så jag kommer promenera dit o hem med honom. 

Men han sov då jag o Gro fikade o sen en stund på stan. Men kappan verkar slut överallt, jaja då sparar jag in 1000 kr, har ju massa jackor...men just den var SÅ fin. Lila o figursydd. 

Kommentarer
Postat av: Novalie

Mums, vad gott det ser ut med håborste, blir riktigt sugen! ;o) Tittade på din blogg från allra första början igår, Vilken fin lght ni verkar ha och inredning är helt amazing! Älskar de färgerna!

2007-09-27 @ 13:45:19
URL: http://novalie.webblogg.se
Postat av: Karoline

Dagis nära jobbet är toppen, hoppas du finner kappan snart, har man tur kan de dyka upp igen.
ha en bra eftermiddag!

2007-09-27 @ 14:44:36
URL: http://enmamasliv.blogg.se
Postat av: josefine

Novalie: jag förstår det haha!
TACK så jättemycket!
Karoline: ja absolut! tack så mycket men de kommer nog inte in igen!
NJUT KVÄLLEN!

2007-09-27 @ 19:23:59
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0