klagomål på sömn....

Inatt kunde jag knappt somna, sen vaknade Lilleman bara någon timme efter jag lyckats. Han var helt crazy o jag upptäckte att hans blöja läckt igenom pyjamas, så bytte blöja, pyjamas o la tillbaka i sängen. Men natten blev orolig o imorse grät jag för jag var så himla trött. Ibland vill jag få feber o bli jättesjuk så E kan vara hemma ifrån jobbet. HEmsk tanke jag vet, men är sjukt less på att ligga på minussidan då det gäller sömn. Jag VILL sova kl 22, men kan inte. Ikväll ska jag ha hudklass, längtar massor det var en stund sen nu o sen rätt hem i säng.

Solen strålar på min plutt som leker sött här o jag är glad att han finns, oavsett hur trött jag får han mig alltid att le. Jag ska ge honom en förmiddagsnap om han vill = MAMANAP! =)

Kommentarer
Postat av: Angel

Önskar er en fin dag trots en jobbig natt =)

2007-09-06 @ 08:42:45
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Bea

Ja hur går det med hudklasserna?
Min vännina som är Mary Kay konsult är på mig att jag ska börja som konsult. Men jag vet inte? Gifter mig nu om en månad, så jag har rätt mycket att tänka på;)Vi får väl se sedan, vem vet vi kanske blir kollegor?=) Har lite produkter här hemma bla deras nya bodylotion som precis lanserats. Mycket bra! =) Ha en fin dag, hoppas att du snart får sova bättre!

2007-09-06 @ 09:29:06
Postat av: mams

Lilla Gumman,jag blir så ledsen när jag läser om Di trötthet. Jag vet hut det känns. Tappa inte modet!!!
Tänk på att Du snart kommer till Tinna o Uffe,kanske Du slappnar av lite bättre där?Hoppas!
Jag vill väldigt gärna komma o. hjälpa Dig!
Du är en fantastisk Mamma! Elian har det bra!

2007-09-06 @ 09:32:46
Postat av: hanna-evelina

et är helt okej att grina ibland,jag grinade en skvätt igår morse jag med,när Oskar vaknade 05:15 och jag var dödstrött och visste att jag skulle jobba till 21 på kvällen. Ibland orkar man bara inte och måste få släppa ut allt. Jag vet vilken trötthet du känner! kämpa på rätt som det är sover han som en liten gris om nätterna :) KRAM!

2007-09-06 @ 11:04:37
URL: http://hannaevelina.blogg.se
Postat av: Maria Östberg

Jag känner oxå igen den trött heten VÄL!!! Och jag grinar ofta då jag är så frustrerad och vill inget hellre än sova!!! Men man få försöka ta vilan samtidigt som dom små. Fast oftast så är det en massa annat som oxå ska fixas som man inte hinner med då de är vaken. KRAAAAM

2007-09-06 @ 13:27:38
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: josefine

Angel: TACK! Detsamma till dig! kramar
Bea: det går bra! man jobbar så lite / mycket man vill, det finns fantastiska möjligheter!lycka till med bröllop! kram
mamma: kom hit snart o skäm bort mig med mat o mammakramar!
Hanna: tack snälla, jag ÄLSKAR att andra kan erkänna att de också känner så ibland, puss gumman vi ses snart!
Maria: jag kan tänka mig det o du har en liten i magen o allt, du är så STARK!!! Jag vill så gärna ses då vi kommer! Stor kram o du: VILA är en order ifrån mig till dig =)

2007-09-06 @ 21:48:03
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0