LUNCHDEJT!!!

Vi har haft en så mysig dag! Startade med att Elian sov 9-11 ( tokig tid så jag fick inget jobb gjort idag!) Men sen åkte vi in till stan snabb to shoppade en liten blomma o så o jag returnerade min POPskötväska eftersom den börat spricka sönder. MEN det fanns inte en skötväska i stan som jag tyckte var ok... Tipsade RUMMET att ta in fina för det skulle de kunna tjäna pengar på =) Ska nog shoppa en torsdag, en skiphop svart. Hänga på Hanna? Sen kanske luncha på IKEA? 

Sen vidare mot Ängom o lunchade hemma hos Maria o Emmie. JÄTTEFINT hemma o SUPERGOD mat! Tusen miljoner tack för lovely fisksoppa o dessert ( vit choklad över bär med vaniljglass!) Therese hade lagat soppan, supergott. Elian o Emmie lekte o njöt varje sekund, riktiga vildungar båda två. SKÖNT, slipper man känna att man har en galen unge =) Elian började med att falla in i hennes panna så han lämnade ett litet hack i hennes panna ifrån sin tand. Men hon är en tuff tjej! 

Vi körde sen hem till gänget i Allsta o fick god mat även här. Jag rör mig inget o bara äter härhemma =) Nu har jag lagt gullet o ska äta lite glass(kära tresmak =)) o sen ta en prommis med Isak. Tidig kväll ikväll också, ska hinna jobba imorgon. 

Maria som har en bebis i magen o är SÅ vacker, jag blir aaaavis på gomagen!

Therese!

BusEmmie! En sån här ska vi också shoppa på IKEA!

 
Elian: - Om jag ställer mig här kan du väl köra mig?
Emmie: - Okej då...!
 ( Se mysmagen till höger, jag fick känna :))

BUSISAR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0