MATBUS!

MATBUS!
Här åt Elian päronbitar innan han skulle sova. Superglad o lite övertrött tror jag =)

-Pappa jag längtar tills du o jag ska leka då du kommer hem!!

Det ska bli så mysigt att gå iväg o möta tjejerna o äta middag ute ikväll. Ganska tidig middag dock eftersom Ashi jobbar till kl 16 men det blir kul. Ikväll ska jag bara slappa o se tv, så himla underbart då huset är lugnt o tyst att bara vara. Tända ljus o mysa i vår stora soffa. Detta livet är så mycket härligare än det jag gjorde innan Elian. Alla utenätter i världen är INTE alls som att vara hemma o vara familj, då alla är friska o nöjda. Men jag är glad jag gjort allt sånt. För nu blir det så skoj då man gör det mer sällan ;) 

Kommentarer
Postat av: J

Ja allt har ju sin charm. Har inte familj ännu men börjar ändå mer och mer tröttna på utekvällarna. Härligt att bara vara!

2007-09-25 @ 16:53:28
URL: http://metrobloggen.se/septemberregn
Postat av: josefine

Ja absolut alla är olika, hoppas du NJUTER kvällen! kramar

2007-09-25 @ 19:30:57
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0