miss you daddy!

miss you daddy!

Här är vi på flygplatsen, jag är så trött på bilden o har några extra rynkor på bilden. Haha snacka om att sömnbrist gör att man åldras, vissa dagar känner jag mig fem år äldre än dagen innan =) 
Står o vagnar Elian till sömns, han får sussa inne då han är snorig. Efter jag jobbat ska jag shoppa en cappuccino i stan, DÅ vaknar jag kanske =) 

Saknar min E ååå vad jag ska pussa på DIG då vi kommer hem o vad du ska få gosa o leka med vårt barn. Hihi, jag ska bara gå ut o vara jag o inte Mamma, men det räcker med en timmes egenprommis så saknar jag pluttas igen!


Kommentarer
Postat av: Novalie

Vilken sötis & snygg mammma har han också :o)

2007-09-13 @ 12:40:40
URL: http://novalie.webblogg.se
Postat av: sanna

ja, du är jättesöt. har länge undrat.. hur gammal (ung) är du? mvh, en trogen läsare :)

2007-09-13 @ 17:27:20
Postat av: josefine

tusen tusen tack!
jag är 23, blir 24 på julafton!

2007-09-13 @ 19:28:15
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: sanna

aah det är ju ingen ålder :) ung & söt mamma. verkar vara en underbar mor till din son också :) tack för svaret.. nu ska jag fortsätta läsa din blogg, hehe :D

2007-09-14 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0