soft lørdag

soft lørdag

Idag då jag o Elian myste. Jag fick sova till 12 o sen somnade vi om alla tre på eftermiddagen. Jag har tyckt lite synd om mig sjælv idag men efter mumsig mat o massa gotta som vi shoppat hem så mår jag toppen o sitter i soffan med værldens bæsta Eivind. Han ær værldens bæsta pappa, førut så duschade de tillsammans som de ofta gør o så hør jag hur han sjunger... Elian ær helt tyst o bara myser. Så himla skønt att veta att Elian har en så go o varm far, det betyder allt før mig.

image1709

Mumsar pannkakor!

Nu ska jag mysa i soffan o sova tidigt. Hoppas ni alla gør någonting ni tycker om ikvæll!

Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Välkommen tillbaka till verkligheten darlingen min! :) Skönt att se att du är "back in business" ;) Här är det soft kväll nu då sessan sover och JIG är bortrest så jag ska hoppa upp i soffan och dricka gott vin och se på TV med Gucci. Vilka UNDERBARA muffins du gjorde igår. Önskar vi tittat förbi ;) Och din nya klänning ser ju super FIN ut! Mys nu på riktigt ordentligt i kväll sötis och tänk vad härligt med en NY dag imorgon! ;) Hälsa dina E! Kramisar! :)

2007-09-22 @ 20:22:36
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: josefine

AnnaStina: ååå tusen tack! ja ni skulle ha kommit, det blev champagne till maten =) Imorgon ska vi på middag hos sværmor men kanske vi kan ta en tidig lunch? Om du orkar o vill!? Typ ett? Fundera o hør av dig! Du ær en UNDERBAR væn sweetie! Ønskar dig en skøn kvæll. Eivind hælsar tillbaka. Puss o kram

2007-09-22 @ 20:26:24
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Madde

Tänkte bara säga att jag verkligen gillar din blogg! Jag blir alltid på "myshumör" när jag kikar in här! Kan bero på att du har världens goaste son! Alltid lika trevligt med massa bilder med allt från dagens outfit eller familjfoton! Hoppas ni får en lika trevlig Lördag som jag!!

2007-09-22 @ 20:58:01
Postat av: josefine

Madde: SÅ glad du gjorde mig
nu, önskar dig en skön söndag!kramar

2007-09-23 @ 09:12:23
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0