spænd....

spænd....

I førrgårkvæll, E busar med en glad Elian. Han sitter o væntar på mer bus!

image1695


image1696

En helt vanlig syn runt klockan 19 hos oss. Far o Son, grøtdags!

Nu sitter jag o jobbar, Elian sover på balkongen så jag passar på. Solen strålar o jag tænkte att vi kan ta oss en prommis i stan sen runt lunch istællet før att jobba. FREDAG! Har planer att shoppa ett par svarta byxor på H&M Trend som jag kikat på, ska ringa o se så de finns i min storlek først bara. NU svarar någon så jag måste joba!

PAPPA  ær bæst!!


Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Vännen min! Såg du mitt inlägg att jag är utan mobil? Om du och E ska gå en tur ner på H&M Trend idag så kanske vi kan ses? :) Du kan väl höra av dig per mejl eller via min blogg? Önskar dig en FAB fredag och LYCKA TILL med jobbandet. Du är DUKTIG tjejen! Puss! :)

2007-09-21 @ 09:48:59
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Therese

Du anar inte vad glad jag är att se dina köksgardiner... Jag har nämligen blivit hånad för att jag har rosa gardiner i köket hemma, men jag tycker ju att det är sååå fint :)
Hoppas att ni har lika fint väder som vi har idag!
KRAMAR T

2007-09-21 @ 10:07:48
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Maria Östberg

Gud vilka härliga bilder!!! Bus är nog bäst med pappa, iaf. här ;-). Kram

2007-09-21 @ 10:10:07
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Li

Hej, hej!
Får jag bara fråga vart den senapsgula koftan kommer ifrån som du har på dig på bilden i föregående inlägg? Den är kanonsnygg!
När ska du avslöja er hemlis? ;)
Kram

2007-09-21 @ 11:12:38
Postat av: Anonym

Hvor har du kjøpt gardinene dine? Kjempefine!

2007-09-21 @ 11:28:59
Postat av: Klara

Hej!
Varför har du tagit bort dina länkar i vänstra menyn, de till Anna-Stina mfl? Det var så smidigt att ta en genväg dit efter jag läst din blogg!
Ha en toppen helg!

2007-09-21 @ 11:29:07
Postat av: Guldregn

Vilka härliga bilder =).

2007-09-21 @ 12:27:20
URL: http://guldregn.blogg.se
Postat av: Elaine

Elian är verkligen en sötnos, gulligt med far och son!
Men jag undra lite om det du skulle skriva om hur du och E träffades, har du redan skrivit om det? Känns som om jag missat nåt.. när jag läst att andra skriver att de väntar på fortsättningen.. :)
Ha en bra dag!

2007-09-21 @ 13:10:23
URL: http://etphonehome.blogg.se
Postat av: josefine

AnnaStina: ja vi hann ju inte ses men vi førsøkte =) Hittade du toppen jag pratade om!? Puss sessorna mina!
Therese: så bra, rosa ær bæst =) Ser gærna hur ni har det snart =) Puss o kram
Maria Østberg: tack!! ja jag vet jag ær inte alls lika skojig som E ;) Det bjuder jag på! MYS nu som tre snart ær ni fyra! O du min bm sa att Elian skulle vara vældigt stor, ca 4,5 men han var 3900 o det var inga problem! puss
Li: tusen tack! det ær H&M før några år sen! Vi får se... =) kram
Gardinerna ær køpta på Village i Malmø, min mamma har skickat dem hit!
Klara: jag ska lægga in dem igen, hade glømt att jag høll på med det hæromkvællen =)
Guldregn: tack!
Elaine: tusen tack, jag har skrivit the story of us två delar men inte hunnit med fortsættningen ænnu =) det kommer!
KRAMAR

2007-09-22 @ 20:21:07
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0