Vår förmiddag

Vi har myst o lekt, Elians nya grej är att själv hoppa ner ifrån soffor, sängar o allt + krypa o klättra upp överallt. Känns läskigt men nu kan han det!

Vi är helt nyvakna! La oss på soffan 9.45 o vaknade 11.20 OOPS! Dagens utesovning för Lilleman blir nog kort, men vad gör det? Jag är PIGG o GLAD! Elian också, han har nyss ätit lasagne, yoghurt o lite banan. Vi ska strax gå ut o leka i gräset.


Mitt i en gäsp =) 

Jag idag. 

På måndag är vi hemma o möter kusinerna, ååå som jag längtar! Ska jobba varje dag då Elian sover o möta vänner efter lunchen. MYS! 

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej Prinsessans! Vill främst tacka för en superblogg :-)Har inte riktigt förstått hur mkt du ska jobba och med vad? Nyfiken ;-)

2007-09-07 @ 12:36:56
Postat av: Elin

vad söta ni är tillsammans :)

2007-09-07 @ 15:17:35
URL: http://anner.blogg.se
Postat av: josefine

Liza: TACK!!! Jag ska boka möten åt mitt jobb, säljarna som åker ut till kunderma! perfekt o jag jobbar hemifrån då elian sover! glad helg!
Elin: massa tack!!

2007-09-07 @ 15:38:53
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: baby

Måste ni vara så himla fina hela tiden?!

2007-09-07 @ 16:19:42
URL: http://voljeti.blogg.se
Postat av: m

låter som ett toppenjobb, vad har du för utbildning för det? :) måste bara säga att Elians jeans är såå himla gulliga/fina och du har blivit så smal ju. Trevlig kväll!!

2007-09-07 @ 19:47:47
Postat av: Liza

Låter skoj och riktigt bra :-) Tack det samma! O ännu ett stort tack igen för din grymma blogg :-D

2007-09-07 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0