varm av träning!

Av att fälla ihopvagnenträning =) Shoppade en resväska åt min vagn idag. En Bugaboo. Skyddar vagnen o är lätt att transportera den i. Vadderad o allt! MEN vagnen som är lätt att fälla ihop måste passa in precis i alla fickor så man tar av ALLT på den.... Ganska jobbigt men det går bra. Kommer dock svettas lite då jag flygit Oslo-Sthlm o ska flyga igen. Alltså packa upp vagn, ta oss till ny terminal, packa ner vagn o checka in igen. TUR vi tar tåg sen flyg hem. Min målbild kommer vara att krama om syster hela resan!

Jag hade planer på att partaja ikväll men fastnade så skönt i soffan framför Fyra Bröllop & En Begravning o massa ljus. Har sovmorgon imorgon o ska NJUTA den istället för att vara mörbultad...som en viss sambo är idag / ikväll =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0