vi ute i solen

Jag gick omkring i området där vi bor idag o min enda plan var att hitta en väska till pcn o det gjorde jag direkt. Hade egentligen tänkt åka in till stan men det behövdes inte. Jag stressade INGENTING o det var så skönt. Elian sov 1 timme o 35 minuter o jag hann prata i telefonen med vänner o min Mamma o sen också möta Anne o Zryan ifrån jobbet. MYS!

Sen satte vi oss på ett ställe jag o Elian o han fick lasagne på burk ( favoriten ) o jag tog en macka ( to go). Här försöker jag fota oss båda. Nu är vi hemma o väntar på E som ska komma o ta över, jag måste nämligen förbereda lite tills ikväll. 


Biter på en tutte, mätt o glad!

Vädret har varit underbart idag, höstigt o blå himmel!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Snyggingar ;0)

2007-09-06 @ 16:19:49
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: mams

Vill du att han skall bli ett tuttebarn?
Varken Manne,Alice är tuttebarn.
Blir det lättare sluta amningen tror du?
Personligen tycker jag att barn utan tutte är bättre.

2007-09-06 @ 16:33:51
Postat av: Stina

Vad fina ni är! Måste säga att Elian passar sååå bra i den nya vagnen.

2007-09-06 @ 17:01:29
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anna

Vad har du för snygging jacka på dig??

2007-09-06 @ 17:22:21
Postat av: josefine

Sessan; Tack =)
Mamma: haha nej jag vill inte det men han gillar att bita o smaka på dem o jag shoppade dem i frustration över att vara hans egen tutte =)
Stina: TACK, jag håller med =)
Anna: Bruns Bazaar!

2007-09-06 @ 21:42:40
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0