Bröllopsfix...

Jag skulle egentligen ha sovit när E kom hem och tog Elian men det gick inte så bra. Jag har pratat med Syster, mailat ang bröllopet och funderat hit och dit. Det kommer bli så bra. Detta är månaden vi ska GIFTA OSS. Overkligt, då E friade kändes det LÅNGT tills denna sommarenVi bestämde oss att njuta av ledigheten med Elian förra sommaren utan planeringsstress så vi valde denna hösten istället. Men nu är månaden här, månaden då Elian fyller två och vi blir Man och Fru.

Mycket som jag tänkt mig har bytts ut pga graviditeten och jag är GLAD att bebis får "vara med" på stora dagen. Jag har fått en annan känsla för blommor, hår och annat. Ni får snart se!

Kommentarer
Postat av: Emma

Spännande med bröllop, kommer bli toppenbra!! :)

2008-08-01 @ 11:37:11
URL: http://lyckasmycken.blogg.se/
Postat av: Katja

Hej,

jag har följat din underbara blogg ganska länge och vill bara säga stor tack för en underbar blogg! Och GRATTIS för ER! jag verkligen gifter mig samma dag som du! Ganska kul, tycker jag =). Det är inte många dagar kvar..

Kramar från Helsingfors,

Katja



2008-08-01 @ 13:19:46
Postat av: Liza

Ska bli så spännande att se hur en prinsessa som du tänker ha det på ditt bröllop nu när jag har mitt överstökat! =)

2008-08-01 @ 13:31:53
Postat av: Hanna

Hej hej!

Jag följer troget din blogg och jag ska faktiskt också gifta mig samma dag! =) Det börjar verkligen närmna sig.

kram kram

2008-08-01 @ 14:07:50
Postat av: Emeliie

Hejhej!

Vilket datum ska ni gifta er? Längtar efter bröllopsinlägg från dig nu=D



Ha det toppen!

Kram

2008-08-01 @ 15:47:24
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/
Postat av: tess

ska bli sååå spännande att få följa vägen till ert bröllop! längtar själv tills jag står där ;P

ha en bra kväll! kramis

2008-08-01 @ 16:05:39
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!



Har följt din blogg länge. Härligt med bröllop. Jag gifte mig den 26/7 och det var en helt underbar dag. Själva vigseln går så fort men sedan är det ju middag o grejer på kvällen. Jag är fortfarande i ett lyckorus en vecka efter bröllopet.

Jag önskar er all lycka i framtiden.



//Linda

2008-08-03 @ 18:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0