Familjekärlek!

Nu sover en supertrött Elian eftersom han sov så tidigt idag. Jag och min Eivind har laddat upp med chips och godis ( jag vill bara ha sura saker nu) och ska se en film. Vi har spenderat eftermiddagen hos Bestemor och Heidi idag. Vi skulle egentligen få mysigt fikabesök men jag har haft så ont i huvudet och nacken idag så jag har bara legat. Men så skulle killarna åka iväg för att jag skulle få vila och då blev jag så sällskapssjuk så jag har sovit på soffan hos Svärmor och hört hur de lekt och busat. I LOVE!


Vi åt goda mackor med massa pålägg och sen har vi softat allihopa. Att ha en familj som bryr sig är allt för mig. Tänk, snart får vi möta min del av familjen i Sverige på bröllopet. Många känslor då alla är samlade och jag kan tänka mig hur mycket jag kommer gråta av lycka!


Älskade Bestemor.
De satt och läste böcker LÄNGE!


Myspys med trött Mamma.







Kommentarer
Postat av: Anonym

mkt snack om bröllopet :D när är det egentligen???!

2008-08-10 @ 19:45:09
Postat av: Anonym

Men stackare. Är det av att du börjat jobba?? Hoppas du blir bättre snart, du får be om lite go massage av E!!

2008-08-10 @ 19:52:41
Postat av: Betty

Sura saker, då säger myten att den är en tjej =)

Och av magen att döma så gissar jag på tjej ;)



Hoppas du snart blir bättre i nacken, jag vet precis hur det är! =(

Jag råkade ut för en olycka för snart över 10år sedan, skadade nacken och förlorade även känseln från ring och lillfingret ner till armbågen i vänsterarmen.

Ingen läkare "vanlig" har kunnat hjälpa mig.

För ca 8år sedan kom jag i kontakt med en kiropraktor som finns i Göteborg, efter bara 3st behandlingar hade jag hela känseln tillbaka + att jag inte alls har lika ont i nacken längre ... nu går jag ca 1gång om året hos honom och mår hur bra som helst =)



2008-08-10 @ 20:15:42
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: E

Hej Josefin!

Jag är en tjej som läser din blogg varje dag, och tycker du verkar vara en underbar person som alltid är lika positiv och glad.

Själv är jag motsatsen, och jag hoppas du skulle vilja hjälpa mig lite.

Det är så att jag är hopplöst olyckligt kär i en kille, som egentligen inte är alls bra. Jättetaskig, men känslorna försvinner bara inte. Jag känner mig tom, ensam och inte hel utan honom. Vi är inte tillsammans men har träffats väldigt länge. Finner ingen glädje i någonting. Ska även mitt i allt det här flytta nu till helgen också, och jag vet inte hur jag ska klara mig så långt bort utan honom. Men jag vet och får höra hela tiden att han inte är något att ha och att han inte är värd mig. Förstår inte varför jag forfarnade vill ha honom.

Jag längtar efter att få känna lycka igen, för just nu har jag ingen livsglädje alls.

Vill du ge mig lite råd och tips på vad jag kan göra?



Mycket tacksam för svar.



Många kramar till dig! Önskar dig och din familj all lycka i världen // E

2008-08-10 @ 20:28:25
Postat av: Josefine

anonym: sista helgen i augusti =) kram!

anonym: jag vet inte men misstänker tyvärr den =( Kram!

Betty: tack =) ja jag har ingen aning denna gången, med Elian var jag bombsäker på kille.



Så tråkigt att höra om din olycka men så BRA att du funnit ditt sätt att behandla, dey glädjer mig!!!

KRAM

E: Hej! Jag är jätteledsen att höra om din siatuation och tyvärr är mitt svar kort och känslokallt: GLÖM honom! Du är värd en bra man som behandlar dig med respekt och ger dig kärlek. Sysselsätt dig med vänner, träning? och annat. Låt inte honom suga energi och kärlek som du kan ge till dig själv.

Önskar dig massa lycka till!

KRAM

2008-08-10 @ 21:07:27
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Lilla Fröken

Vad söt han var vid pianot! :)

2008-08-10 @ 22:24:47
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Olavkamilla

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2008-09-03 @ 11:08:47
URL: http://olavkamilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0