För två år sen imorgon...

Nu har jag bakat muffins till dagis imorgon, slagit in presenter och planerat morgondagen som startar med att fira Elian såklart. För två år sen imorgon kom han till oss, världens mest UNDERBARA prins. Jag får tårar i ögonen av att tänka på den kärlek han ger mig, det är ingenting jag förtjänar men ändå ger han mig den villkorslöst.


Dagen startade med paket ifrån Mormor, vi sprider gärna ut dem.
Han blev jätteglad och förstod verkligen att det var saker han skulle få.
Sen åt vi mysig storfrukost i soffan med tända ljus och Nyhetsmorgon i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Självklart förtjänar du Elians kärlek!



Vi har en fyrbent prins som fyller år på samma dag som Elian, fast han blir 4 år imorron :)

2008-08-17 @ 21:16:57
Postat av: Starmama

Varför är det ingenting du förtjänar fr honom? Det är klart att du gör det! Du är ju Världens bästa mamma till lille Elinn. GRATTIS i förskott !!!!!!!!!!!!

2008-08-17 @ 21:17:26
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag menar inte negativt, men han är inte skyldig mig något och ändå ger han mig MEST av alla. Det är fantastiskt :)

KRAM!

2008-08-17 @ 21:20:11
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

2008-08-17 @ 21:24:00
Postat av: Katrine

Gratulerer så masse med prinsen i morgen!

Jeg må si jeg er imponert over hvor refleketert og moden du er. Elian har helt klart en fantastisk mamma, - og jeg E er vel heller ingen dårlig pappa, etter hva jeg forstår... ;) Ønsker dere alle 3 - og mormor - en fantstisk 2 årsdag i morgen!



2008-08-17 @ 21:27:07
Postat av: Anna

Inget du förtjänar?? Såg just ditt svar och fattar vad du menar. Du förtjänar det bästa! Ha det gott! kram

2008-08-17 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0