Happy Måndag!

Elian vaknade 6.15 och ville ha välling. Det är ju toppen då han ska på dagsi att han inte sover till 8.20 men gärna till 6.45 ;-) Nu sitter han och ser barnetv och jag ska göra en macka som han kan äta till frukost då han kommer till dagis då vällingen blev så tidig. Idag börjar han på ny avdelning men med samma kompisar så vi har pratat om dem hela morgonen här. Det känns jätteskönt att de fortfarande blir den lilla gruppen de varit.

Solen strålar här och jag längtar tills jag ska jobba, förhoppningsvis redan på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Josefine!

Vill bara säg att det är fantastiskt att komma in till din blogg igen efter att ha slutit läsa den straxt efter du blev gravid. Då förståligt den blev en kräkblogg i princip vilket absolut inte intresserar mig hur dåligt man än mår när man väntar sitt/sina mirakel.

Dock är det så skönt att komma in här och se att du hittat tillbaka till "dig själv". Kul!

Ha en fantastisk dag, här bär det straxt av mot en av sveriges pärlos på bästkusten, Smögen!



Kram

2008-08-04 @ 08:05:26
URL: http://studentmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0