Mat och skor!

Måste förresten berätta att E gjorde succé som kock härhemma idag, Elian åt som aldrig förr. Jag bidrog bara med såsen. E har kökstjänst men jag lagar oftast maten så det är kul då han provar på han också, då jag är dålig måste han ju. Jag mådde bättre efter mat och massa Elianmys, han är så härlig och gör mig så lycklig.


Shoeshopping igår!

Elian behövde återigen nya skor så vi köpte nu stl 26. Samma typ av skor fast bruna/blåa. De andra var på gränsen till för små och han började slita ut dem av allt motorcykelkörande. Det blir ju höstskor väldigt snart men än så länge är det för varmt, idag hade vi 19 grader och skön sol. Men jag låg inne och sov bort eftermiddagen och römde om en stor sköldpadda som åt upp mig. Jag drömmer bara tokiga mardrömmar just nu.



Kommentarer
Postat av: Starmama

Vad blev det för skor? Jag såg underbara höstkängor (Goretex) fr Viking på Åhlens City idag. 599:-.

2008-08-15 @ 20:43:05
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Strl 26 till en tvååring? Herregud, det hade ju min sjuåring när han var fem typ. Min tvååring har 22 och det är stort för henne. Men han har å brås på kanske?

2008-08-15 @ 21:21:13
Postat av: Karoline

Det var stora fötter min som som är nästan fyra har 26 nu med en centimeters tillgodo!

2008-08-15 @ 21:47:23
Postat av: Josefine

Det blev GEOXskor, somriga!



Ja jag och E är långa och har stora fötter, E har 43-44.



KRAM!

2008-08-15 @ 22:23:10
URL: http://www.prinsessandagbok.com
Postat av: Anna

Han är ju bara för ljuvligt Elian, sååå söt! Jag hoppas att jag inom en snar framtid få en egen liten kille eller tjej. Förövrigt har du en helt fantastisk dag framför dig gällande bröllopet. jag gifte mig 31 maj och jag skulle vilja göra det igen (med samma karl såklart) för det var en helt underbart dag med all släkt och vänner. Njut dagen och tänkt verkligen på vad prästen säger där i kyrkan, det är lätt att man är så uppe i varv att allt är som i en dimma när man ser tillbaka på det. All lycka sötaste Josefin! Kram, Anna

2008-08-15 @ 22:35:29
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Starmama

Ingen konstigt att han har strl 26! Vår snart 3-åring och vår 4-åring har lika stora fötter och ska ha vinterstövlar i strl 28. De små liven växer fort. Jag har själv storlek 39-40 och sambon/pappan har strl 42.

2008-08-15 @ 22:42:53
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, men 44 är väl ganska normalt för en man! Min sambo har 46, men sonen har små fötter för att vara 7 ändå, det finns tjejer i hans klass osm har 35, han har 33-34. Skit samma, vad bra att du hittade skor till E iaf.

2008-08-16 @ 08:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0