Sov gott - ta vara på varandra!


Utan vänner vore man ingenting. Kärlek, vänskap och familj är det viktigaste för mig.
Ting blir obetydliga i sammanhanget. Tänk på det då du shoppar, även om du mår bra av det så kanske du inte behöver allt? Jag tycker jag blivit bättre på att uppskatta andra ting men visst shoppar jag....
Kvällssvammel.

Nu ska jag lägga mig direkt, är så trött efter en UNDERBAR kväll med goa tjejer! I bilen på väg hem hörde jag nyheterna om den lille 1 och 5åringen som knivdödats av sin Pappa ( tror man) idag nära där jag arbetar. Jag grät bort allt smink och jag undrar ikväll HUR man kan döda små barnkroppar? Hur kan världen vara så ond? Jag önskar alla barn allt gott. Orkar inte skriva mer om detta, det sker hemska ting varje dag och det är FEL.


Kommentarer
Postat av: Hannie



oj, se sånt i gravidläge är ju som bäddat för trubbel!



Själv har jag fått nojja över tillminneav.se

Gud va folk dör hela tiden.. unga människor som inte hade kunnat ana att et just var deras tur!



Ta hand om dig o la famila.

kram

2008-08-15 @ 00:58:38
URL: http://lillababy.blogg.se/
Postat av: m

du har helt rätt, vänner o framförallt familj (släkt) betyder mest!! (o kärlek då man har ngn) Du verkar vara en såå go person, o vacker såklart. Love your blogg!!

2008-08-15 @ 06:12:23
Postat av: Therese

Är du fadder då (tex.)?? Eftersom du tänker på att det händer hemska ting.. man kan påverka.

Kram

2008-08-15 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0