Sov Sött!

Nu sover mina Prinsar och jag har skjutsat Mormor som ska sova hos en väninna då vi bor här. Först hejade vi på Syster + fam en snabbis och Elian hoppade glatt och visade magen innan det var dags att möta Mormor. Han är så glad och säger hej och hejdå till alla utan problem. Resan idag har gått över förväntan! Inte ett knyst ( jo pratat och sjungit men inte varit ledsen), han har ätit lite, sett MASSA film och så fort vi stannat har han sprungit omkring och lekt. SKÖNT att vara framme, det vore ju hemskt att dö på vägen hem till sitt bröllop...hemska tanke. Det är alltid läskigt att köra långt.


Elian äter pommes i Bollnäs på Max där de har den bästa rutschkanan!


Så här kör vi till Sundsvall ( skytlningen är så här):
Kongsvinger
Torsby
Mora / Stöllet
Malung
Mora
Östersund
Orsa
Voxna
Edsbyn
Bollnäs
Söderhamn
Sundsvall

Man måste hålla koll på alla skyltarna så man har det man gör!
UPDATE: Som jag skrev ser skyltningen ut så men man kör ju inte TILL Östersund, bara mot  en bit Östersund tills nästa skylt kommer. Detta är närmaste resvägen.

Det låter så mysigt då Prinsarna andas tungt i sängen de ska sova i så jag ska nog strax lägga mig jag också. Har haft migrän hela dagen men det har gått bra.

TACK för allt fint ni skriver till mig och VÄLKOMMEN hit om du inte läst tidigare, jag blir superhappy då ni presenterar er!


KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Blir det inte närmare att åka Östersund - Ånge - Sundsvall?! Det är ca 20 mil mellan Östersund och Sundsvall och E14 hela vägen!

2008-08-27 @ 22:30:53
URL: http://mittegetliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Jag har läst din blogg ett tag nu. Jag är 27 år gammal och bor i Malmö. Ska börja plugga till hösten och bor med min pojkvän. Jag älskar att tänka på framtiden. Längtar efter barn och hus och allt! Försöker tänka positivt så mycket jag kan - precis som du! Du inspirerar. Om jag får önska får vi vårt första barn om ca 2 år och jag lääääängtar. Tack för en mysig, positiv och härlig dagbok. Kram och lycka till med bröllop, bebis och din söta familj. Kram Lisa

2008-08-27 @ 22:34:07
Postat av: Emma

Jag önskar er all lycka! Jag säger det jag sagt igen; jag blir så glad av att läsa om dig och ditt liv. Jag önskar att jag en dag är lika lyckligt lottad som du.

2008-08-27 @ 22:48:46
URL: http://tantis.blogg.se/
Postat av: Ia

Men... jag förstår inte - hade ni ett ärende i Östersund? Annars låter det ju som världens omväg! Varför inte Mora, Edsbyn, Bollnäs, Söderhamn, och sedan raka vägen till Sundsvall??? Äh, spelar väl ingen roll egentligen vilken väg ni tar, blev lite fundersam bara. Tack för en fin blogg! O lycka till med bröllop och bebis!!

2008-08-27 @ 23:02:28
Postat av: Britta

Nämen, vad roligt! Jag är fr Edsbyn och läser din blogg varje dag. Kul att ni åker den vägen till Sundsvall. Lycka till med bröllopet!! Du kommer bli en sån vacker brud och ni ett riktigt stiligt brudpar!

2008-08-27 @ 23:26:18
Postat av: Elin

Vad roligt! Jag kommer bor nämligen i Bollnäs :) lycka till med bröllopet och allt annat :)

2008-08-28 @ 00:44:02
Postat av: Emelie

Jätte skönt att höra att körningen gick bra! Veet du vad?? I övermorgon är du gift! =)

2008-08-28 @ 06:53:41
Postat av: Josefine

Vi kör alltså inte t Ösund, skyltarna ser bara ut så :) Man tar av till nätsa destination bara efter någon km efter Mora men i Mora skyltar de till Ösund :)





KRAM!

2008-08-28 @ 07:22:12
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Kattis

Haha! Du måste ha skrivit fel i vägbeskrivningen! Östersund? Och sen Orsa?? Då har ni åkt fram och tillbaka lite hipp som happ! Men det så klart, det var väl din blivande man, norrmannen som körde?!?! Men ni kom fram iallafall! Lycka till på stora dagen!!

2008-08-28 @ 07:56:01
Postat av: Sofia

Jag heter Sofia, är 20 år och fastnade faktiskt för din blogg när det var Elian som låg i magen. Sen dess har jag tittat in flera gånger om dagen. Jag tycker din blogg är såå mysig och den får i alla fall mig att se lite ljusare på saker och ting. Du verkar vara en supergo tjej och en lika superbra mamma! Önskar er ALL lycka med ert bröllop! Ska bli så kul att få se bröllopsinlägg sen! Ha en riktigt bra dag! KRAM!

2008-08-28 @ 08:23:52
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Härligt att resan gick bra! :)

2008-08-28 @ 09:30:15
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Caroline

Tjaba! Caroline heter jag, 25 år, bor i Malmö för tillfället. Har för längsedan bara kikat in i din blogg då och då men inte fastnat på riktigt förrän nu, då jag läser dagligen. Det händer ju så mycket intressant i ditt liv just nu, och trots att vi är jämnåriga så lever vi så totalt olika liv vilket är ganska kul tycker jag. That's why I keep coming back!

Ha det gött, och lycka till på lördag!

C

2008-08-28 @ 10:49:10
URL: http://calorin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag bor i Torsby! ;D Men antar att ni bara åkte förbi, och inte igenom. x)

2008-08-28 @ 12:54:05
URL: http://kakuseiheroism.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Har kikat in på din blogg någon månad nu och jag tycker den är så härlig och positiv! Själv är jag 27 år, jobbar som florist och bor med min sambo i ett hus strax söder om Malmö.

2008-08-28 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0