Två punkter:

Jag LOVAR att under veckan skriva om:

*Min upplevelse av akupunktur samt lite annat om vad jag gör för att lindra nackvärk ( jag ser att många undrat!)
*Min MÖHIPPA - den finaste dagen jag upplevt med mina väninnor!!!!


Mitt i en lek, funderar tror jag att jag gör?
Petronella skymtar i bakgrunden med sin fina kjol.
Markerad midja är SÅ snyggt men jag måste sluta tänka på det modet nu för en stund ;-)



Så, nu har jag lovat så då ska det göras =) Tiden räcker bara inte alltid till även fast man vill.

Kommentarer
Postat av: Louise

Stressa inte med inläggen, låt det komma när du har tid helt enkelt. Du har så mycket roligt framför dig nu, tänk på det och njut! :)

Vi kan allt vänta lite!

Kramar Louise

2008-08-18 @ 08:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0