Waynes!

Idag har vi myst på stan i sköna vädret. Här är vi på Waynes och lunchar lite.


Benji och Charlotte!



Bästa vänner sen vi var 7 år!


Mumsig yoghurtsmoothie med hallon.
Jag är konstant hungrig nu och äter jag inte mår jag illa.
Inatt drömde jag att vi får en pojke, så nu tror jag på det ;-)


Smart amningssjal, en sån i svart ska jag köpa även fast jag alltid har en sjal med mig så är ju detta toppen då den är gjord att amma i.

Nu softar vi hemma lite innan vi ska köra till Arlanda. Jag blir hämtad av mina Prinsar på Gardermoen så jag LÄNGTAR massor men det blir tomt att lämna min lille Prins Benji. Men han kommer på bröllopet!









Kommentarer
Postat av: Linda

Vældigt smart sjal. Var kan man få tag i sådana?

2008-08-24 @ 16:29:50
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/
Postat av: Ida

Det jag skulle vilja också veta, tack för sköna bloggen!

2008-08-24 @ 18:08:58
Postat av: Petra

Smart med amningssjal.Var kan man köpa såna?

2008-08-25 @ 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0