Weddingplanner...


TOASTMASTER Eivind på besök!
Så mysigt med besök och vi har verkligen valt rätt man till jobbet, detta kommer gå galant.
Eivind är en duktig journalist och barndomsvän av Eivind ( min E)

Mormor fick lite uppdrag av mig medans jag bakade muffins, de blev ljusa med blå glasyr och mjölkchokladnonstops.
Hoppas Prinsens vänner tycker att de smakar.

Det är mycket som ska fixas inför ett bröllop och då allt inte går som tänkt är det lite småkriser att lösa.
Min förlovningsring är nu inlämnad för att passa med vigselringarna ( jag ska ha tre totalt), underkläder ska shoppas imorgon ( vågar knappt för inatt kändes det som om brösten skulle sprängas, de gör ONT men har inte växt så mkt ännu....)  och imorgon måste jag också ringa bagaren och fixa med festprogrammen ( ligger efter i tiden...)

ALLT GÅR!


Hoppas ni haft en skön helg, Sov Sött!




Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag är säker på att det kommer bli ett helt fantastiskt bröllop hur det än blir för ni är så vackra och er kärlek strålar. Ha det bra :)

2008-08-17 @ 21:50:53
Postat av: Elin

Åååå vilken fin tavla man skymtar i bakgrunden. Var har du fått tag på den?

Kram

2008-08-17 @ 21:54:56
Postat av: ellabella

Så koslig med bryllupsforberedelser!

Og så skjønt å ha mamman sin på besøk.

Elian er supersøt som alltid!



Klem, Ellabella

2008-08-17 @ 21:56:21
Postat av: Josefine

Tack snälla, ni gör mig GLAD!

Jag har tänkt så mkt på tavlan som är en fotoram, jag kommer inte ihåg om jag själv köpt den ( jag tror det) eller om AnnaStina gett mig den? Just nu är jag extremt förvirrad ( graviditet, bröllop...) så mina tankar kanske klarnar snart =)



KRAM!

2008-08-17 @ 22:00:46
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: ashi

Søte deg, pass på å ikke slite deg helt ut nå da! Og si i fra om hva jeg skal hjelpe deg med, jeg finnes her vet du :) Håper du får sove godt i natt (og resten av nettene før den store dagen) Puss love you

2008-08-17 @ 23:16:39
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: Tezzie

Vart har du köpt den ultra söta ljuslyktan som ser ut som en krona??

2008-08-19 @ 12:08:17
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0