Akuten på en lördag

Nu kom vi precis hem ifrån akuten. Elian cyklar ju dagligen med sin motorcykel härhemma, eller snarare flyger fram och idag flög han in i en kant av vägge och fick en stygg och STOR bula/jack nästan som var blodfärgad. Så jag ringde och de bad oss komma in för en kontroll. Förmodligen är allt fint men han ska kollas som om han hade hjärnskakning from nu. Så ont i hjärtat får jag då det ser så illa ut... Det känns skönt att ha kollat nu bara vi inte drog med oss massa baciller hem, det var MÅNGA sjuka... Men vi tvättade händerna då vi var där eftersom han lekte på golvet och SMAKADE på smutsen...blä!


Skrutten på akuten.
Först satt han helt tyst och myste med mig och Bamse i min famn men efter en stund vaknade han till och vi räknade bilar i hans bok. Så jag tror han är i helt ok form.


Trött och hungrig Mamma..

Nu snarkar Elian i soffan och jag ska lägga mig ned och sova jag också. Samla energi då du kan är mitt tips som småbarnsförälder, du vet aldrig när du behöver den.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Var jätte längesen jag skrev någon kommentar men ville bara säga att jag varit en trogen läsare nu sen februari månad och jag tycker alltid det är lika kul! Känner mig delaktig i ert liv trots att vi aldrig träffats... Givetvis kan ni/du inte alltid ha det bra men då ska du också kunna ha möjligheten att skriva av dig här. Och kan man inte respektera att även du har dina dåliga dagar så behöver man inte läsa...

Fortsätt i samma anda och lycka till med din vackra flicka i magen som snart öppnar sina ögon för första gången! =)



Massa lycka till och massa kramar till din familj.



/Emelie

2008-12-27 @ 15:37:35
Postat av: Liza

Ajaj.. sånt som händer med småbarn! Hoppas ni haft en trevlig jul, det har jag! Vad fick du för något fint i julklapp/present?

Många kramar/ Liza

2008-12-27 @ 16:55:33
Postat av: mammabecka

Ajdå! Stackars lillgubben! :(

2008-12-27 @ 23:02:10
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0