Fredagkväll hos oss:

Nu sitter vi i soffan igen och ser Shrek. Elian är hängig efter en nap i bilen på vägen hem men vi tog oss till Luciatåget och han var med. Det var bara en kortis och det var inte så mycket han förstod men han var med i alla fall. Jag var övertygad om att han var helt frisk eftersom han hoppade omkring härhemma och ropade på sina vänner och var pigg men eftersom han knappt ätit idag så är han alltså hängig igen. Men vi ska ha MYSkväll med IDOL och choklad han och jag. E ska spela poker med sina vänner, Onkel är här nu och hämtar honom.


Mys med Lillasyster.

Kommentarer
Postat av: lina

Gud vilken gullig bild på er!

Måste säga hur mycket jag tycker om din blogg, är här och läser varje dag, ha en skön fredagskväll!

2008-12-12 @ 18:31:16
Postat av: zalina

Åh vad fint=)



ser du nån skillnad på din mage nu mellan att vänta en kille och en tjej menar jag?

2008-12-12 @ 19:54:50
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: Josefine

lina: TACK så jättemycket, nu gjorde du mig extra glad! Önskar dig detsamma. Kram!



zalina: tack =) Jag tror magen är aningens mer rund än spetsig men den är väldigt låg också, redan.. svårt att säga =)



Kram!

2008-12-12 @ 20:01:08
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0