Onkel donald


Vi passade på att njuta en god lunch på Onkel Donald då Elian sov skönt i sin vagn.
Jag valde samma goda pasta som sist.




Vi fick väcka skrutten som alltid.
Vaknar till lite hos Pappa...


a
Sen blev det hamburgare med pommes, han käkade pommes och bröd.
BRA med barnmeny tycker jag, 49 kr för denna portion är supert. Det är så löjligt då de inte ens kan fixa en barnportion på tex Tante Olivia då de ändå har vuxen portioner av pasta... Som Mamma blir man bekväm och på Onkel Donald finns det gott om space för vagnen om barnet behöver sova, de har barnstolar och god plats för bus och lek om det finns spring i benen. Inget skötbord tror jag men det kan nog lösas då lokalen är stor!



Kommentarer
Postat av: Anna

verkar som ett bra ställe att äta me barnen... lite långt bort bara :)

2008-12-29 @ 20:11:34
URL: http://norrlias.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha ja =)

2008-12-29 @ 21:10:53
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sanna

Hejsan! Jättefin blogg du har! Jag tycker du alltid är så fint sminkad på varenda bild, så tänkte höra om du ville dela med dig vilka produkter du använder. Foundation, rouge, läppstifts färg osv.



Lycka till med bebisen som kommer snart, det kommer gå superbra!



/Sanna

2008-12-31 @ 08:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0