Prinsessans Julkalender lucka 10:





Idag får ni chansen att vinna ett fantastiskt smycke ifrån Lifestone. Jag har Elians handavtryck i ett halsband och det är så fint. Tur jag kan ha hans lilla hand bevarad för alltid, trots att han snart är stor



"Alla mammor säger: "Vilken underbar idé"

Mamma, mormor och farmor förstår genast meningen med LifeStone. Pappa behöver oftast lite tid för att vänja sig vid tanken på en avgjutning. Mor-och farföräldrar blir jätteglada över att det äntligen finns en doppresent som uppskattas minst lika mycket som silverskeden!"

NYHET: PAPPASMYCKE:
s
Ni tävlar om detta fina halsband och för att delta skriver ni en kommentar i detta inlägget med er epostadress ( i fältet ovanför kommentaren räcker fint) + vilken annan produkt ifrån  Lifestone ni skulle kunna tänka er att ge bort i julklapp i år.
Smycket är värt 1195:-, ärtlänken är högsta kvalitet i sterlingsilver, tillverkad i Sverige och värd 429:- alltså sammanlagt 1624:-
Lycka till!





Kommentarer
Postat av: Päronpuss

Åh, detta hade varit en perfekt doppresent till en liten tjej som ska heta Linnéa:). Hennes mamma gör gipsavgjutningar på hennes små händer och fötter hela tiden så detta är en gåva som hon hade blivit superglad över!:). Jag hade kunnat tänka mig att ge bort "Hjärttavlan" i julklapp med de fina avgjutningarna på. Den tyckte jag var jättefin och gullig!



Tack för den bästa bloggen:).

2008-12-10 @ 07:19:40
Postat av: La familja

Hej Josefin

Ett hjärta av glas med vårt älskade barns hand och fotavtryck till både mina och min mans föräldrar. Vi är så lyckligt lottade att ha så fina människor som älskar honom så högt, så jag skulle ge dem det för att visa vår uppskattning att de finns här för honom i vått och torrt! Det betyder så otroligt mycket och värmer så om hjärtat.



Ha en underbar dag! / Kramar La Familia

2008-12-10 @ 07:21:41
Postat av: Susanne

Kristallhjärtat skulle jag kunna ge till min syster, som snart ska ha barn. Så att hon har det, när tiden är inne, och fixar ett fotavtryck eller handavtryck bara någon timme efter födseln. Hon skulle bli glad!!



Ha en fortsatt bra dag!





2008-12-10 @ 08:00:36
Postat av: Karolina

Åhh vilket underbart halsband Josefine! Har länge kikat på detta då jag skulle vilja ha våran dotters handavtryck i att bära med sej varje dag då hon inte längre finns med oss, men har inte riktigt passat plånboken tyvärr.. annars så hade hjärttavlan vart en perfekt present till den nykomna systersonen i familjen.



Vilken underbar blogg du har // Kram



2008-12-10 @ 08:06:42
Postat av: Ida

Vilken kul idé! Har jag aldrig sett förut. jag skulle vilja ha detta halsband åt mig själv som en "belöning" för att jag är mamma! Det är ju inte så lätt alla gånger... :)

Tack för ett bra tips, detta är ju mkt roligare än vanliga gipsavgjutningar! Ha en bra ONSDAG! Kram / Ida

2008-12-10 @ 08:09:09
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Tänk att ha sonens "grabbnäve" runt halsen! (Han har verkligen riktiga pojkhänder, jag älskar dem!)

Om jag fick ge bort en julklapp så skulle jag nog ge min bror en födelsedagskruka med hans nyfödde sons fotavtryck på! Den var ju fantastiskt söt, med så många användningsområden!

Nu hoppas jag på turen, som vanligt ;-)

2008-12-10 @ 08:16:46
Postat av: Anna-Carin

Åh, vilket fint smycke! Jag skulle gärna ge bort "Hjärttavlan" i present. Ha en bra onsdag!

2008-12-10 @ 08:22:02
Postat av: Rebecca

Jag skulle vilja ha båda mina pojkars handavtyck på smycke, Vore toppen om man skulle vinna de. De skulle bli en perfekt Julklapp till barnens pappa/min sambo. Håller tummarna

2008-12-10 @ 08:23:26
URL: http://mammarebecca.blogspot.com
Postat av: Heidi

Jag skulle kunna tänka mig att ge bort en "Lyckorulle" i silver. Tycker den var lite udda och kanonfin:)

Hoppas du får en fin dag!

2008-12-10 @ 08:28:48
URL: http://blogg.heidihoo.se
Postat av: Lovisa

Verkligen perfekta pressenten, både till mig själv och min mamma. Vi bor i Kalix vilket är långt från min nyfödda kusin som bor i göteborg (ca 130 mil). Därför skulle halsbandet vara en fin pressent/julklapp att ge min mamma som är gudmor åt detta lilla underverk.

Nu när du visat mig in på denna sida och fått mig att kika på de olika sakerna som finns att välja, har jag hittat (och beställt) en båge i kristallglas som jag tänker ge till henne. Så det är den saken jag skulle välja att ge i julklapp åt någon annan :P



Tack för att du skriver så possitivt och kärleksfullt i din blogg. Du inspirerar till att visa lite mer kärlek till mina nära och kära. Tack!

2008-12-10 @ 08:33:49
Postat av: Sandra

Vilket ljuvligt smycke... vore en dröm att få bära min sons lilla handavtryck om dagarna. Fick jag ge bort en gåva skulle jag faktiskt ge bort ett likadant halsband till min kära vän Viktoria som nu väntar ett barn efter åtta missfall. Att få ge henne en sån värdefull gåva att skapa av handavtrycket från sin nyfödda son eller dotter vore en dröm.



Kram



[email protected]

2008-12-10 @ 08:34:17
URL: http://frusandra.wordpress.com
Postat av: Stine M.

God morgen:)



Dette var en utrolig nydelig ide:)

tenk å kunne bære et smykke med fotavtrykk til min lille prins som kommer i februar.



Ja dette er noe jeg virkelig ønsker meg, hadde betydd stort mye for meg, og min mann..



Også det nydelige hjerte i svensk krystall.

Det er noe min mor skulle fått som en stor oppmuntring når hun blir mormor for første gang:)



Ha en fin dag:)

2008-12-10 @ 08:34:38
Postat av: Anna Fahlén

Som julklapp iår skulle jag vilja ge mig själv faktiskt, lyckorullen med mina två barns namn!

Verkligen jätte fint men en underbar symbolik bakom!



Skulle bli hur glad som helst av att vinna detta pris!!



2008-12-10 @ 08:37:41
Postat av: Elin

Jag kikade på hemsidan och hittade "Lyckorullen". Det var både personligt och stilrent på det sätt som min sambo gillar. Så den skulle jag vilja ge till min sambo i julklapp, med vår dotters namn på såklart! Kram

2008-12-10 @ 08:38:20
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hej Josefine! Jag var inne på hemsidan och kollade på deras produkter och gud vad mycket det fanns att välja mellan! Jag kom iallafall fram till att favoriten hade varit "Hjärta i svenskt kristallglas " . Supersött.

Hoppas jag vinner halsbandet.



Kram S

2008-12-10 @ 08:40:19
Postat av: Åsa M

Så klart jag vill tävla om detta fina smycke!! Som juklkapp skulle jag välja det stora hjärtat i silver med min dotters handavtryck och namn. Det skulle jag ge till min mamma (Ellas mormor).

2008-12-10 @ 08:42:32
Postat av: LINNÈA från Malmö

Självklart vill jag vinna detta underbara halsband till min lilla prinsessa som när som helst kommer till oss.

[email protected]



KRAM

2008-12-10 @ 08:44:54
Postat av: Zandra

Jättefint, ett minne för livet! Jag skulle gärna ge hjärtat i svenskt kristallglas i julklapp till våra barns pappa, min unerbara man!



Hoppas alla får en underbar dag!

2008-12-10 @ 08:48:39
Postat av: Mariann

God morgen.

Så flotte premier du har :0)

Skulle jeg kjøpt en gave måtte det bli "Motivtavla med 2 tryck"til besteforeldre.

Ha en fin dag.

2008-12-10 @ 08:50:48
URL: http://hjertets.blogg.no
Postat av: Ida

Alla deras produkter är ju så fina men jag gillar motivtavlan för 2 avtryck. Dock får jag vänta till nästa år med att ge bort detta i julklapp eftersom min lilla bebis inte tittar ut förrän i april :) Kram

2008-12-10 @ 08:51:59
Postat av: signe

Hej

Jag skulle välja "mammasmycket i silver" och ge till min kompis som just fått nummer 2.

Kram

2008-12-10 @ 08:54:16
Postat av: valerie

hej

det vore fantastiskt att vinna detta halsband!

jag tittade på sidan och hittade Motivtavla för 2 avtryck i gjutjärn som jag gärna skulle ge bort till min mamma. Min dotter och hennes mormor avgudar verkligen varann bägge två och det vore så kul att kunna ge min mamma en "del" av min dotter att ha hemma hos sig.







2008-12-10 @ 08:59:45
Postat av: mini

ljuvliga smycken, jag fastnade speciellt för den underbara lyckorullen. den ska jag unna mig, lycka är precis vad jag behöver lite mer utav! mini

2008-12-10 @ 09:00:12
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Cecilie

Lykkerullen skulle jeg gjerne gitt bort i år:)

Ønsker deg en super dag!

2008-12-10 @ 09:07:04
Postat av: Tina

Detta skulle vara en perfekt julklapp till mig själv. Vi väntar nu vårat första barn efter IVF. Hoppas att det går vägen hela vägen.

2008-12-10 @ 09:14:08
Postat av: Malla

Jag älskar dom där halsbanden, tänk att få bära på min älskade dotters lilla hand dag som natt, hemma som borta. Skulle kännas underbart.

Jag skulle vilja ge bort en hjärttavla med avgjutningar, den är ju underbart fin (den också)!!!

2008-12-10 @ 09:15:11
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Sofie

Hej Josefine! Älskar verkligen halsbandet skulle vara underbart att få bära detta men min sons avtryck i.. Jag skulle välja och ge bort "hjärta i svenskt kristallglas" om fått välja ... :) Du får hade det underbart och jag gillar verkligen din blogg supermycket!! Kramkram

2008-12-10 @ 09:16:32
Postat av: Jessica

Jag satt länge och tittade på Lifestones sida... Det hade kommit så mycket nytt och fint!



Vi har en tavla i gjutsten med sonens handavtryck och en tavla i brons med äldsta dotterns hand. Tyvärr har vi aldrig gjort någon med yngsta dottern. Skulle därför vara perfekt att ha hennes hand på ett halsband!



Som julklappar hittade jag en hel hög med förslag!

Födelsedagskrukor till barnen, vore en jätterolig - och fin - grej, till svärmor ett halsband med tassavtryck och kanske lyckorullen vore nåt för min man... Men det är ganska dyra saker så att sprida ut det över flera jular är en bra idé. Nu när man kan använda vanliga färgavtryck så är det ju lite enklare också! Fast man har äldre barn så kan man ju använda deras gamla avtryck.



Hoppas på tur i denna lucka!

Ha en bra dag! Här skulle bakas saffransmuffins men maken gjorde slut på alla formar när han bakade chokladmuffins till sonens julfest i måndags... Ska ta och börja med julkorten istället!

2008-12-10 @ 09:18:00
URL: http://persika.pointblog.se
Postat av: Ida

Hej Josefine!

Så vakkert smykke! Har sett på dette før - og har alltid ønsket meg ett slikt! Hadde blitt en fantastisk førjulsgave å vinne dette ! Krysser fingrene! Ha en fiiiiin dag! Mange klemmer fra Ida

2008-12-10 @ 09:21:56
URL: http://putitinabox.blogspot.com
Postat av: Åsa med två prinsar : )

Hej!

Lifestonesmycken har jag länge drömt om då jag är en kvinna av mycket nostalgisk natur : ). Jag bara älskar tanken på att ha de som betyder mest så nära..

Som julklapp skulle jag helt klart välja färgavtryck på kruka som jag skulle ge till mina pojkars kära mormor som älskar blommor : )

Ha en bra dag. Jag håller tummarna : )/ Åsa

2008-12-10 @ 09:22:13
Postat av: Nagge

Jag skulle ge bort en födelsedagsvas till mormor (till mina tre barn) som bor så långt bort ifrån oss. Där skulle hon ha blommorna som vi skickar ibland så minns hon oss på ett underbart sätt.



Det finns så mycket annat fint att ge bort åxå.

2008-12-10 @ 09:23:06
Postat av: Emma

"Hjärta i svenskt kristallglas" hade jag vilja ge till min mamma som bor så långt bort och inte får träffa sitt barnbarn så ofta. Det skulle bli en fin julklapp.

2008-12-10 @ 09:24:59
Postat av: emmasusanna

Jag skulle välja Block i svenskt kristallglas med ljuslådan till. Hur fint som helst. Halsbandet är väldgt fint...



EMMA

2008-12-10 @ 09:26:05
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skulle vilja vinna halsbandet så att jag "bär med mig min dotter" var jag än går...Vacker tanke!Ps. vad bra att det löste sig med saffran sen!:) Jag ska också ta och baka nån dag! Kram Johanna

2008-12-10 @ 09:34:44
Postat av: Ann-Sofi Hultin

Det är såå underbart det halsbandet skulle vrkligen vilja vinna det!

Sedan skulle jag vilja ge Lyckorullen till min sambo med vår sons namn på, han är inte mycket för smycken (bär inget alls hihi) men detta är stilrent och skulle passa honom perfekt!

Många kramar från oss

2008-12-10 @ 09:35:10
Postat av: Anna

du har fått en utmärkelse i min blogg!

2008-12-10 @ 09:36:42
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Postat av: Nina

Förutom den skulle jag vilja ha "Lyckorullen" med dotterns namn och ge den i julklapp till min man :)



Ha en bra dag nu!!



[email protected]

2008-12-10 @ 09:38:50
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hej!

Det finns alldeles för mycket fint på deras hemsida skulle vilja ha allt :) Men had ejag haft råd skulle jag ha gett min pappa och hans sambo hjärta i svenskt kristallglas för dom bor 80mil ifrån oss och behöver ha något som påminner dom om lillkillen så dom inte saknar han så mycket. glasbilder/layingangelicamedium.jpg" rel="nofollow">http://www.lifestone.com/pics/sv-pics/kristall/nyaglasbilder/layingangelicamedium.jpg

Än en gång tack för en underbar julkalender hoppas bara man kan vinna någongång hade varit skoj, brukar inte ha tur med sånt här :) Men så har jag ju världens finaste grabb och det är ju en vinstlott som slår allt.

Kram Kram

2008-12-10 @ 09:43:48
URL: http://zupersabina.blogg.se/
Postat av: Lillasyster Caroline (mom2be)

Hjärtetavlan! Såå fin! Till min vackra, sköna, rara syster som kämpar med två små och nu får stå ut med lillasyster (jag) som väntar i början av mars! Hon skulle behöva bära med sig sina änglar nu när hon

ska börja jobba snart! håller tummarna

2008-12-10 @ 09:45:10
Postat av: Anna

Hej!



Jag tycker att du har en jättesöt blogg med fina bilder! Vad är det du och din man jobbar med? Läste någonstans att du säljer annonser, men sen också att du blivit intervjuad av en amerikansk tidning? Är du "kändis"? =)



Kul med julkalendern! God jul!

2008-12-10 @ 09:47:24
Postat av: Sofie Ö

Jag har alltid avgudat Lifestones produkter, men har själv aldrig köpt något, om jag fick välja en sak att ge bort i julklapp så skulle det bli "Hjärta i svenskt kristallglas" och självklart med min snart 6månaders dotter Lillys hand/fot avtryck! Ja skulle vilja ge det till alla som avgudar henne lika mycket som jag! Halsbandet är riktigt fin och den som bär det kan vara riktigt stolt!

2008-12-10 @ 09:48:23
Postat av: Astrid

Nok en gang en fantastisk premie. Det smykket vil jeg gjerne vinne:) Skulle gjerne gitt bort et hjerte i svensk krystall glass til min mamma og pappa, med fot- og håndavtrykk av vår lille prins som ennå ligger i magen. Jeg vet at de hadde blitt utrolig glad for en sånn julegave... Er jo minner for livet, nydelig er det!!!!

Klem

2008-12-10 @ 09:50:15
Postat av: Anette Rigestam

Hej!!

Ett mamma smycke hade varit underbart!!!!



Ha en härlig dag!!

2008-12-10 @ 09:53:23
Postat av: Sara

Jag skulle ge kalendervinsten till min man i julklapp och lilla hjärt i silver till mig själv! Sedan, när barnen är lite större, skulle de få smyckena för att kunna ge dem till sina livs kärlekar. (Kanske! Om min man och jag skulle kunna skiljas från dem.)

2008-12-10 @ 09:54:16
Postat av: Sandra

Vilket fint halsband, det hade jag gärna vunnit :-)

Om jag skulle ge bort något hade det helt klart blivit halsbandet med det lilla hjärtat. Hade gett det till min söta kompis vars lilla nya son har kolik. Återigen tack för din härliga blogg!

2008-12-10 @ 09:55:26
Postat av: Natteli

Om jag fick chansen att ge bort nått från dom i julklapp så skulle jag ge bort Motivtavla för 2 avtryck med nallemotiv. Och jag skulle faktiskt vara så fräck och ge den till mig själv! Jag har alltid önskat mig just en sådan för att göra Elliotts fotavtryck och handavtryck men har inte haft råd så om jag mot all förmodan skulle få råd så skulle jag faktiskt vara så fräck och behålla den helt för mig själv! :P

2008-12-10 @ 09:59:48
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skulle vilja ha lyckorullen i silver att ge till min 5åriga kusin Ottilia i julklapp, hon är hur gullig som helst! Jag är gudmor till henne! :)

Kram!

2008-12-10 @ 09:59:59
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: camilla

oh vilket vackert halsband!

Jag skulle välja det du presenterar här med min älskade systerdotters handavtryck men om jag också ska välja en annan produkt så blir det Lyckorullen.

Skulle vilja ha min älskade pojkväns namn på den, han är det underbaraste jag vet. Sen första dagen vi träffades har han funnits vid min sida och ställt upp i vått och torrt. Trots tuffa tideer med deppressioner, ångest, socialfobi, panikångest och de gånger jag legat på sjukhuset. Han betyder så oerhört mycket och jag skulle mer än gärna vilja ha hans namn runt min hals!



Ha en bra dag, och tack för en rolig och intressant julkalender och blogg.

2008-12-10 @ 10:03:06
URL: http://heartnsoul.blogg.se/
Postat av: Moa

gud vilket fint halsband!! Skulle även kunna tänka mig "lyckorullen" ifrån lifestone också.



Kram

2008-12-10 @ 10:04:02
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilka underbar sida, jag hittade en massa framtida presenter både till dop, kalas, födelser och annat.



Vi skall få en liten pojk i februari så hans handavtryck runt min hals hade varit den perfekta presenten till mig själv!



Tack för en bra blogg!

2008-12-10 @ 10:06:56
Postat av: Linda

Jag skulle ge ett mamma smycket till mig själv i julklapp=)

2008-12-10 @ 10:11:28
Postat av: Jessica

Jag skulle jätte gärna vilja ha ett halsband med min älsklings hand på...såå fint! Skulle även vilja ge mina föräldrar (mormor och morfar) en hjärtformad brons plakett...dom skulle bli jätte glada! :)

Kram kram

2008-12-10 @ 10:15:58
Postat av: Johanna

Som julklapp till min storasyster skulle jag kunna tänka mig att ge mammamedaljen. Min syster har två fantastiska barn och jag tror att hon hade uppskattat att bära deras amsiktsavtryck runt halsen varje dag.



-Johanna

2008-12-10 @ 10:21:45
Postat av: Kristina

Den här skulle jag ge min familj i julklapp. så otroligt fina saker. Men smakar det så koster det som dom säger..

glasbilder/elenamedium.jpg" rel="nofollow">http://www.lifestone.com/pics/sv-pics/kristall/nyaglasbilder/elenamedium.jpg



handsmycket är bara underbart... Tänk att vinna.

Kram kram

2008-12-10 @ 10:26:23
Postat av: elin

Hej :) Jag skulle nog valt att ge bort Hjärtat i Kristallglas. Det var verkligen hur fint som helst. Det finns väldigt nånga fina produkter där, men jag föll för det här hjärtat :)

2008-12-10 @ 10:26:55
URL: http://elinjacobsson.se
Postat av: Anna

Vilka underbara produkter! Jag skulle gärna vilja vinna halsbandet där min sons handavtryck skulle finnas. Något jag gärna skulle vilja ge bort är lyckorullen där vår sons namn skulle stå och givetvis skulle min sambo få den.



annae79@hotmail.com



2008-12-10 @ 10:32:16
URL: http://edar.blogg.se/
Postat av: Anna

http://mumari.se/2008/december/god-morgon-6.aspx

2008-12-10 @ 10:32:23
Postat av: Sofie

Vinner jag, vill jag ge bort vinsten till min bästa vän, vars dotter precis passerat halvåret :-) Vet att hon skulle bli glad för ett halsband med avtryck.



I övrigt fastnade jag för "födelsedagskrukan" som jag gärna skulle ge bort med hand- och fotavtryck.

2008-12-10 @ 10:33:36
Postat av: Kina

Ett fotavtryck från mina barn i kristall skulle jag ge mig själv och min man i julklapp.

Ha en bra dag.

Kram Kina

2008-12-10 @ 10:34:19
Postat av: Emmeli

Denna sida är jag inne ofta på och läskar mig själv. Skulle kunna tänka mig att ge bort allt, eftersom allt är otroligt fint. Men måste jag välja blir det kristall hjärtat med mina barns avtryck till deras underbara mormor.

Tack för en jättebra blogg!

2008-12-10 @ 10:35:59
Postat av: Jenny Haglund

Om jag vann skulle jag skulle vilja ge stora hjärtat till min man. Tänk vilket underbart smycke att bära med sig under dagen när vi saknar vårt hjärtegull som är på dagis.

2008-12-10 @ 10:39:08
Postat av: Sofia

Jag skulle vilja ha ett silverhjärta med min sons hand på,han är 2 månader. Ett sånt som du har på Elians hand, det var så fint!

Man måste passa på att bevara dom små avtrycken för snart är det för sent. Då har han flyttat hemifrån =)



Kram

2008-12-10 @ 10:40:27
Postat av: Elin

Så mycket fina saker, skulle gärna bära runt på min dotters handavtryck runt halsen. Sen vet jag att hennes mormor skulle bli väldigt glad för en motivtavla.

Kram Elin

2008-12-10 @ 10:43:12
Postat av: Josefine

Jag skulle ge bort en Oval bronsplakett till min mamma för att såsmåningom få dit avtrycken av min prins i magen!



Kram

2008-12-10 @ 10:46:47
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: sofia

jag skulle ge bort en lyckorulle i silver med våran sons namn till min älskade sambo.. Han jobbar mycket, så han träffar inte sonen så ofta. Men då skulle han kunna bära med sig hans namn jämt :D

2008-12-10 @ 10:47:13
Postat av: Maja

Hej,

Halsbandet skulle passa perfekt som dop gåva då jag ska bli gudmor åt min systers knodd.. & i julklapp skulle jag kunna tänka mig hjärtat i kristall eller den söta snuttefilten till prinsen..

Kram Maja

2008-12-10 @ 10:49:28
Postat av: Malin

Oh, vilken underbar julklapp det här skulle vara till mig som ska ha mitt första barn i början av 2009!



En annan produkt som jag skulle vilja ge bort är ett smycke med ett tassavtryck till mamma och pappa. Vår dvärgtax Elvis är väldigt gammal och skröplig nu, så vi har insett att han nog inte kommer leva länge till. De skulle bli överlyckliga för en fin berlock med Elvis tass, så att de alltid kan ha honom nära fastän han är borta.



Kram!

2008-12-10 @ 10:55:55
Postat av: malin

åh! jag skulle jätte gärna vilja vinna en lyckorulle i silver till min kära sambo, med vår prinsessas namn i (Lowa) har inte råd att ge han någon julklapp i år, så det här skulle vara perfekt.

Kram på er!

2008-12-10 @ 10:58:15
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Frida

Tänk vilken dröm att få bära ett sånt fint smycke med min lille gosses handavtryck =) I julklapp skulle jag nog ge min syster, som också är fadder, ett likadant smycke. Hon bor så långt bort från oss.

Tack för den mysigaste bloggen!

2008-12-10 @ 11:00:25
Postat av: Elin

Hej!

Jag skulle ge Mammamedaljen till min mamma och min moster som båda två har förlorat ett barn. Med detta jättefina smycke skulle dem bära med sig Linnea och Ida hela tiden. Jag skulle nog själv också köpa ett så att jag kan bära med min min lillasyster och kusin hela dagarna.

Tack för en super bra blogg!

Kramar Elin

2008-12-10 @ 11:05:58
Postat av: Petra i Göteborg

Hej Josefine!

TAck för en underbar blogg och en helt otrolig persolig insyn i en kärleksfull familj. Du visar verkligen vad som är viktigt i livet.

Någon som jag önskar kunna ge "jullucka-smycket" till är min "bonus syster" som drabbades av Leukemi under tonårstiden och överlevde detta men senare under 20-års åldern fick detta tillbaka. Hon besegrade cancern båda gångerna men miste pga detta förmågan att kunna bära ett eget liv. För henne var det den största sorgen hon kunde tänka sig.

Men mirakel händer, för exakt 1 år sedan fick de adoptera en svensk liten flicka som fick namnet Moa Maria och som nu är hela familjens lilla prinsessa.

Min "syster" fick aldrig bära ett liv inom sig så därför skulle jag vilja ge henne en gåva som hon kan bära utan på...



Det fanns hur många julklappar som helst att välja mellan på Lifestone men lyckorullen var den som fastnade mest.

Ha en underbar dag!

Kramar Petra

2008-12-10 @ 11:10:00
URL: http://bitchigbrunettsbravader.blogg.se/
Postat av: Malin F

God förmiddag!

Jag skulle vilja ge bort den fina ljushållaren till mina föräldrar med avtryck på deras barnbarns händer, superfin.

Kram kram

2008-12-10 @ 11:10:53
URL: http://mammamalinsliv.blogg.se/
Postat av: Tindra

Hej Hej

Jag skulle vilja ge bort halsbandet till min make, skulle ha ett handavtryck från vackra lilla son. Min make har hjälpt mig sååå mkt med lillen då vi haft jobbiga nätter när han gråtit hela nätter, inte velat sova osv, han har tagit hand om honom och låtit mig få sova trots att han jobbar. Så det skulle betyda mkt att kunna världens bästa pappa en belöning :)

2008-12-10 @ 11:21:33
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Alma

Ett underbart halsband att ha runt halsen. Vill gärna ha den i julklapp till mig själv, då skulle jag ha min lilla stjärnas fötter nära hjärtat hela tiden. Fotavtryck i kristall är en jättefin gåva till både mor- och farföräldrar som älskar lilla princessan över allt annat i världen!

Kram /Alma

2008-12-10 @ 11:23:31
Postat av: Nina

Självklart vill jag va med att tävla och kanske ha chans att vinna;)Skulle verkligen vilja ha ett sådant halsband, perfekta blandningen mellan sött o tufft. I julklapp skulle jag ge min mamma ett halsband med avbildning på mig och min syster.

Glömer lätt att man är deras "små" Som sagt små blir stora...

2008-12-10 @ 11:31:15
URL: http://ninakortogott.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag skulle vilja ge bort de hjärtformade guldhänget med handavtryck och fotavtryck till min mycket goda vän. Hon är en riktig guldtjej och fick sin lilla tös i juni, så det skulle vara den perfekta julklappen att ge bort till henne!

2008-12-10 @ 11:31:19
Postat av: Amanda

Åh detta är min absoluta drömjulklapp! Som jag har tittat och trånat efter dessa smycken!! ^^



Jag skulle också vilja ge bort en kristallstjärna i doppresent till min bästa vän.

2008-12-10 @ 11:34:47
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag tycker att Lyckorullen skulle passa utmärkt som julklapp. Och då till min kompis som fick barn bara för två dagar sedan!

2008-12-10 @ 12:04:43
Postat av: Rebeccas.se

Jag skulle vilja ge "Båge i svenskt kristallglas" med fot eller handavtryck från båda våra barn till deras farmor och farfar. De är så underbara och ställer upp för oss i vått och torrt, och eftersom jag inte har någon familj att räkna med betyder det extra mycket.

2008-12-10 @ 12:09:50
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Sara

Jag skulle vilja ge bort en tavla med min sons hand- och fotavtryck till hans mor- och farföräldrar. Det skulle de bli glada för!



Halssmycket är helt underbart! Å va jag skulle vilja ha ett sånt!

2008-12-10 @ 12:10:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10610/
Postat av: Hanna Östlund

Jag skulle vilja ge Hjärttavlan med två avtryck till Melvins gammelmormor. Det första hon sa när hon fick se honom på bb, va "Att tänk att man fick uppleva detta". Att få ett barnbarnsbarn:)

2008-12-10 @ 12:16:24
URL: http://melvinbergh.babyblogg.se
Postat av: Christina

Hej på dig!

Klart att min man skulle uppskatta att ha sin sons avtryck runt halsen under de långa arbetsdagarna! Och så stolt han skulle vara ;)

Sen skulle jag vilja ge min mamma Lilla Hjärtat i silver med sitt älskade barnbarns handavtryck!

Ha en superdag o lycka till med magen :)

2008-12-10 @ 12:19:19
Postat av: Anna Larsson

Jag skulle vilja ge bort Hjärta i svenskt kristallglas till min mamma, för hon är världens bästa Mormor till min son. Skämmer bort honom med mycket kärlek (o lite saker)// Anna

2008-12-10 @ 12:21:55
Postat av: Lina

jag skulle gärna vilja vinna detta fina halsband! någon annan sak ifrån hemsidan jag skulle vilja ha är en fotoram, där jag skulle kunna sätta in en bild på min sjuka lillasyster.



fislina@hotmail.com

2008-12-10 @ 12:23:28
Postat av: Sonja

Jag vill så gärna vinna!!! Min familj bor utomlands (är icke svensk) och längtar efter sitt första barnbarn, systerson/dotter osv.... Jag har valt ett liv långt borta från de eftersom jag hittade min livs kärlek i en svensk man. Gärna skulle jag vilja ge bort en motivtavla för 2 avtryck till min mamma. Hon längtar efter vårt barn och faktum att hon inte kommer träffa oss mycket gör väldigt ont! Tack!

2008-12-10 @ 12:27:33
Postat av: angelica

Jag skulle vilja ge bort ett halsband till mig själv i julklapp med min hunds avtryck :)



http://www.mydogforever.com/

2008-12-10 @ 12:30:07
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Liza

vilken underbar fin present. Skulle vilja ha de till mig själv med min brorsons handavtryck. Dom kommer flytta till gävle, vilket är en bit från Borås. Så jag kommer inte träffa honom lika ofta vilket gör ont i mig då han ligger mig så nära hjärtat. Till min bror skulle jag ge bort ett likadant halsband fast med min hunds (som är mitt barn) tass-avtryck då han varit med henne från valp stadiet <3

2008-12-10 @ 12:35:18
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: Marielle

Lifestone har så underbara saker. Vem vill inte ha någonting därifrån? Allt så fint! Jag hade gärna gett bort ett halsband med en teckningsbild som sonen målat. Såg att det var en nyhet - från färgavtryck till smycke. Fiffigt!

Tack tack för bästa bloggen!

2008-12-10 @ 12:35:45
Postat av: Hanna

Hejsan!

Gud vilken härlig lucka det är idag :D

Jag skulle så gärna vilja ge min svärmor ett vackert halsband med min dotter Ebbas hand på. Farmor/svärmor har cancer och ingenting hjälper, hon har kämpat nu ett år, endast för att få träffa tre nya små barnbarn, nu har alla kommit till världen och vi vet inte hur länge till hon orkar. Tumören står rakt ut ur magen och hon käpmar så för att inte visa hur hon egentligen mår. Detta hade varit perfekt. Om jag skulle lägga till någontin så skulle det vara: glasbilder/layingangelicamedium.jpg" rel="nofollow">http://www.lifestone.com/pics/sv-pics/kristall/nyaglasbilder/layingangelicamedium.jpg



Lycka till med lussebullarna idag!



/kram Hanna och Ebba

2008-12-10 @ 12:37:08
URL: http://uncertain.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Jag skulle vilja ge detta halsband till min sambo eftersom vi tillsammans just nu väntar vårt första barn. Allt är så faktastiskt! Till mig själv skulle jag vilja ge halsbandet "Lilla hjärtat" så även jag kan bära med mig bebis alla dagar.



Tack för en underbar blogg!

2008-12-10 @ 12:43:19
Postat av: Lina

Jag skulle vilja ge bort Födelsedagsvasen med handavtryck och födelsedatum på till min man, han tycker våra barn växer så fort :-)

2008-12-10 @ 12:44:01
Postat av: Alexandra

Jag skulle också kunna tänka mig det att ge det fina lilla guldhjärtat med fot och handavtryck till mig själv i julklapp. Ha en strålande vinterdag!

[email protected]

2008-12-10 @ 12:44:28
Postat av: Anna S

Vilket underbart smycke! Jag skulle vilja ge bort en hjärtetavla till mormor. Det är en perfekt julklapp!



Tack för en härlig blogg!

2008-12-10 @ 12:49:08
Postat av: Sofia

Jag skulle vilja köpa lilla mammahjärtat i silver för att ha på mig dagligen och alltid känna att jag har "fysisk" del av prinsen med mig!

2008-12-10 @ 12:51:31
URL: http://fialiljas.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vilken fin tävling!

Jag skulle vilja vinna silverhjärtat med min lilla prinsessas handavtryck och ge i julklapp till mig själv så att både jag och min man får ha ett fint smycke med äkta kärlek runt halsen! :-)

2008-12-10 @ 13:04:45
URL: http://misskattis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har läst din blogg ett tag nu, men aldrig varit med och tävlat. Men det här halsbandet skulle jag vilja ge bort till min underbara svägerska. Hon ska gifta sig i sommar och jag och min sambo ska vara värdpar på bröllopet. Är så otroligt tacksam för att hon vill att vi ska just vi har blivit valda till detta ärofyllda uppdrag. Så jkag skulle vilja tacka och visa min uppskattning genom att få ge bort detta halsband där hon kan bära sonen Nils handavtryck. Tack för din härliga och gulliga blogg.

2008-12-10 @ 13:12:05
Postat av: Annika

Hej! :-) Åå såklart att jag vill vara med och tävla om detta underbara smycke. Jag har länge velat beställa ett halsband från Lifestone med min dotters handavtryck på men tyvärr så har jag inte riktigt haft pengar till det. Annars så skulle jag vilja ge bort ett guld eller silver hjärta med både hand och fot avtryck på till mig själv och till min mamma i julklapp :-)

2008-12-10 @ 13:18:23
Postat av: Janne

Kjempe fint smykke, og ikkje minst en god ide!:) Skulle eg ha vunnet dette smykke så hadde det nok blitt julegave til Heddas pappa, som akkurat er komt igjen fra 6 mnd på sykehus - han holder på med rehabilitering for å kunne trene seg opp igjen, og da hadde det vert perfekt å hatt Heddas avtrykk med seg, sia han ikkje er så mykje sammen med henne!



Ha en god dag!!



2008-12-10 @ 13:26:59
URL: http://jannefredheim.blogg.no
Postat av: julia

Jag skulle vilja ge min underbara sambo ett halsband med våran sons hans att ha på sig. Så att han alltid kan se den. Min sambo vecko pendlar nämligen &får bara träffa våran lilla kille lördag-söndag. Då jag vet att han saknar sin lilla kille jätte mycket tror jag detta skulle göra honom super glad

2008-12-10 @ 13:33:03
Postat av: malinsmix.blogg.se

Åh hoppas jag vinner!



Lyckorullen skulle jag vilja ge bort i julklapp! Ordet lycka skapar trygghet!

2008-12-10 @ 13:42:01
Postat av: Caroline Lindell Nilsson

Hej!

jag skulle vinna detta till min farbror som blir pappa för första gången i februari, detta skulle vara en underbar present! Och till min syster skulle jag vilja ge kristallhjärtat hon fick en liten flicka för en månad sen, hur fint är inte det liksom?



Hoppas att jag har tur för detta skulle vara sååå fin present att ge till en nybliven pappa!

2008-12-10 @ 13:46:50
Postat av: evelina

Hej Josefine! Tack för en så varm och kärleksfull blogg du har, ger mig alltid ett leende på läpparna när jag läser!



Jag upptäckte denna sida för bara några dagar sedan och föll pladask! I julklapp skulle jag villja ge min kärlek "mammamedaljen" med vår son Matteus profilbild och namn, han är inte mycket för halsband men detta tyckte han var sååå fint!



Kram och fortsatt trevlig EM!

2008-12-10 @ 13:50:47
Postat av: Aldijana

Pappasmycket önskar jag mig, den skulle jag ge till min man i julklapp. tänk att alltid kunna bäramed sig den lilles fot eller hand, kan det bli bättre.

kramis

2008-12-10 @ 13:54:21
Postat av: Linda G

Min lillasyster och hennes pojkvän väntar, efter många motgångar, sitt första barn i februari! Det vore så speciellt att få ge dem ett smycke! skulle vilja ge båda ett pappasmycke, eftersom jag tyckte om stilen på halsbandet. Annars var det stora hjärtat också fint!



MVH Linda

2008-12-10 @ 14:02:54
Postat av: Maria

Jag skulle gärna ge bort en fyrkantig "kristalltavla" med min lilla flickas handavtryck. Jag har hela tiden varit så himla fascinerad av hennes lilla, lilla handflata som är så söt och perfekt..



Skulle vilja ge den till mormor och morfar + farmor och farfar, eller som en julklapp till oss själva :)

2008-12-10 @ 14:03:33
Postat av: Caroline

Det här var inte lätt alla Lifestones grejer är jättefina men jag skulle nog välja ett kristallhjärta!



Kramar Caroline

2008-12-10 @ 14:06:15
Postat av: Sara

Åh vilket fint smycke! Det skulle jag vilja ge min sambo så kan han ha vår sons handavtryck med sig hela tiden. Jag skulle även vilja ge mig själv lilla hjärtat i silver. Det har jag tänkt länge att jag måste beställa. Tack för en jättemysig blogg!

2008-12-10 @ 14:08:00
Postat av: jessica

Jag skulle välja att ge bort "hjärta för 2 avtryck i gjutsten" till mormor&morfar. Så de kan titta på de gulliga små fot&hand avtrycken varje dag.

Hoppas på tur idag. Verkligen fina vinster du erbjuder varje dag. Bästa kalendern, spännande varje morgon att "öppna" luckan.

/Jessica

[email protected]

2008-12-10 @ 14:30:43
Postat av: Mama Mad

Jag skulle kunna tänka mig Lyckorullen. Men mest av allt hade jag velat vinna pappasmycket och ge det till min sambo. Vi väntar vårt första barn och detta hade varit en perfekt födelsedagspresent till min sambo som fyller år den 16 januari. Då ska iofs vår lille buse i kulan titta ut innan dess..



Min älskade är redan en så stolt pappa och jag vet att detta hade varit den perfekta gåvan till honom från mig och vår förstfödde son..

2008-12-10 @ 14:35:39
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hei! Jeg er så enig i det du sa idag om at man må tenke at man ska gjøre det beste ut av hver dag! Jeg er nettopp blitt mamma og gleder meg til hver dag jeg ska stå opp med min lille engel. Dersom jeg skulle gitt en julegave fra Lifestone, ville jeg gitt "Lykkerullen" i gull eller sølv til min kjære mann, med navnet på vår lille skatt. Ha en finfin dag! :)

2008-12-10 @ 14:44:02
Postat av: Jessica

Min dotters pappa jobbar och bor för tillfället i Sydamerika vilket gör att vi ses väldigt sällan. Ett pappasmycke skulle vara en perfekt julklapp till honom så att han kan bära med sig en del av vår dotter trotts att han är så långt borta.

Själv skulle jag vilja ha en lyckorullel i guld med min dotters namn på.

2008-12-10 @ 14:47:19
Postat av: Anna-Lena

Åh vilken fin adventsgåva!!! Vad härligt att kunna ha så fina priser att få ge bort varje dag! :) Jag vill självklart vinna detta och annars tycker jag den Lyckorullen med barnas namn på är superfin! Och så mkt mer... Jättefina gåvor hon har! :D Ha en skön onsdag och ta hans om dig. Kram

2008-12-10 @ 14:55:30
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: nadja luong

oh, vilken värdefullt present/julklapp! hoppas attjag har turen på mig idag! sml.jpg" rel="nofollow">http://www.lifestone.com/pics/sv-pics/silver/DWStoraHjartatsml.jpg detta skulle jag kunna tänka mig och ge bort som julklapp till min mamma, med en av systersdotters hand. Vackert!

2008-12-10 @ 14:56:28
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj det finns så många jag skulle vilja ge ett sånt fint smycke i julklapp, men om jag ska välja så skulle min underbara mamma få ett sånt med våran hunds tassavtryck.

Mamma är en helt underbar människa som alltid ställer upp och hjäper till och passar våran lilla hund när vi behöver det.(Hon har varit sjukriven många år) Och då vore det kul att få ge henne detta som tack för den underbara och genom snälla människa hon är!

Det vore hon värd!

Tack återigen för en fin blogg!

MVH

/Johanna

2008-12-10 @ 15:07:30
Postat av: Janne

Hei.



Jeg skulle veldig gjerne vinne dagens premie.



Og jeg kunne tenkt meg å gi bort: "Det Store Hjertet med 2 avtrykk og navn gravert på baksiden." Dette skulle jeg gitt til min søster som er er en fantstisk mamma :)))

2008-12-10 @ 15:20:09
Postat av: Solina

Klart jag vill vara med och tävla :).

Jag skulle kunna ge bort ''Mammasmycken i silver'' i julklapp, en underbar present :).



mailadress: babypearl[email protected]

2008-12-10 @ 15:45:24
URL: http://solinaa.blogg.se/
Postat av: Annica

Om jag skulle ha den stora turen att vinna så skulle jag vilja ha den där rullen. Jag skulle skriva min älskades namn på den. Mannen jag äntligen fått in i mitt liv. Min stora kärlek ! Vi var tillsammans för 20 år sedan och har nu igen haft lyckan att få träffats. Jag älskar honom så mycke så ingen kan ens ana hur mycke... Jag hoppas jag kan få bära hans namn runt min hals efter denna tävling.

2008-12-10 @ 15:47:42
Postat av: alellah

Det här halsbandet var ju bara sååå fint! Skulle faktiskt ge det till mig själv :) tycker faktiskt att jag är värd det, mamma till 2 som jag är. Underbart det skulle vara att få ha min lilla prins handhavttryck runt halsen alltid.

Annars skulle jag vilja ge bort en gjutning i glas till min kära sambo o pappa till barnen.

2008-12-10 @ 15:50:40
URL: http://alellah.blogg.se/
Postat av: Z

Lyckorullen skulle vara en ursöt present till sambon. Vilka fina grejer!

2008-12-10 @ 15:52:52
Postat av: Jana

Självklart ett smycke till pappsen från barnen! Pappasmycket!

2008-12-10 @ 16:00:13
URL: http://lillaru.webblogg.se/
Postat av: Lena

Vilket otroligt fint smycke. Tänk vad härligt att få bära min lille killes handavtryck om dagarna. Om jag fick jag ge bort en gåva skulle jag ge bort en "lyckorulle" till man för att han är en sån underbar blivande tvåbarnsfar.



Nu hoppas jag på tur! :-)

2008-12-10 @ 16:12:16
Postat av: Ahnna

Pappa smycket skulle min man ha...efter 6 år kommer han Abbe....och min man är en underbar pappa. Kram Ahnna

2008-12-10 @ 16:15:24
Postat av: Mikaela R

Å kära prinsessa denna tävling får man inte missa, först vill jag säga att jag beundrar din styrka som moder, jag inspireras av dig och tycker du är så ödmjuk och varm. Tack för att jag får läsa din blogg varje dag!



Om jag hade turen så skulle jag vilja ge denna "Lyckorullen" till min älskade som har stöttat mig under hela graviditeten, genom foglossning, högt blodtryck, gravidietshormoner etc. Vi kvinnor får ofta alla kredit men bakom varje moder står ofta en tapper man! Så ett stilrent halsband till världens bästa älsklings sambo som tack för allt stöd skulle vara en toppen julklapp:)

Nu håller jag alla tummar som går.Hoppas du får en underbar kväll.

2008-12-10 @ 16:23:45
Postat av: Charlie

Å vilket underbart halsband. Det skulle jag jätte gärna vilja vinna! Håller tummarna ;)

2008-12-10 @ 16:40:34
URL: http://charliesangels.blogg.no
Postat av: Maria

Hej Melvin heter jag och fyller 4 månader idag:)så jag skulle vilja ge halsbandet till den underbaraste pappan i världen!! Sedan vill jag ge hjärtat i svenskt kritallglas med fot och handavtryck till min mormor som bor 120 mil i från mig. Vilket jag tycket är alldeles för långt.. men jag ska faktikst få träffa henne i jul:) hejdå

2008-12-10 @ 16:43:42
Postat av: Anonitota

Åh, jag vill helt klart vara med och tävla om detta fina pris!



Om jag hade råd skulle jag gärna beställa "Motivtavla för 2 avtryck med neutral ram" till mor- eller farföräldrar... eller, nä... Jag skulle nog behålla den själv, förresten! :D

2008-12-10 @ 16:46:41
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: Fanny

Ååh vad kul det skulle vara att vinna detta underbart fina priset.



Jag skulle vilja ge min mamma ett litet silverhjärta graverat med min lillebrors fot.



Kram

2008-12-10 @ 17:07:02
Postat av: linn

Jeg kunne tenkt meg å gitt lykkerullen til min samboer i julegave.Ville inngravert navnet til datteren vår på dette.

2008-12-10 @ 17:19:50
Postat av: Emm, mamma till Jack

Jag skulle vilja ha det "Stora hjärtat" från Lifestone. På så vis skulle jag ha ett fint halsband med pluttens handavtryck och min sambo ett. Halsbandet ovan vore den perfekta julklappen till min sambo, vår son är ju verkligen pappas pojke ;)



God Jul och gott nytt år

2008-12-10 @ 17:51:40
URL: http://youngandproud.blogg.se/
Postat av: Josefine

hej.

vilket fint halsband, om jag vann skulle jag ge det till min sambo i julklapp, med ett avtryck av vår bebis (som ännu inte behagat komma..5 dagar sent..) hand.

för övrigt tycker jag att "Motivtavla för 2 avtryck" är jättesöta och skulle vilja ge min mamma i julklapp med ett avtryck + bild av hennes första barnbarn i.

Ha en mysig kväll,

Josefine

2008-12-10 @ 17:56:49
Postat av: Emma

Hejhej....



läser din blogg varje dag, tycker den är super!

Jag skulle mer än gärna vilja ha ett sådant halsband och ge till min dotter Ebba när hon fyller 1 år. Det är ett perfekt minne att spara livet ut.



En julklapp jag hade valt att ge bort är ett porträtt utav min systers dvärgspets som hon älskar över allt annat, han är hennes bebis i livet.

Lycka till med den blivande lilla tjejen!

Med en önskan om en god jul till dig och din familj!

Bästa hälsning

Emma

2008-12-10 @ 18:42:21
Postat av: Ingela Andersson

Jag skulle vilja ge ett pappasmycke till min dotters morfar. han är världens underbaraste och är över lycklig av våran dotter kommer ofta med små presenter till henne. Nu ska hon bli storasyster och det tycker han är jätte roligt en till att älska.

Idag när jag pratade med honom hade han pratat med sin pappa (som tyvärr är jätte dement ) men idag var han klar och visste vem som ringde pappa berättade då att han ska bli morfar igen och hans pappa frågade då om det var saga som skulle få syskon. Pappa grät när han berättade det för mig och det var ett så fint och minnes värt ögonblick därför är han värd ett halsband med sagas hand.

Skulle jag ge bort något skulle det vara hand och fot tryck i glas för dom er också jätte fina.

2008-12-10 @ 18:47:21
Postat av: ingela

Jag skulle vilja ge ett pappasmycke till min dotters morfar. han är världens underbaraste och är över lycklig av våran dotter kommer ofta med små presenter till henne. Nu ska hon bli storasyster och det tycker han är jätte roligt en till att älska.

Idag när jag pratade med honom hade han pratat med sin pappa (som tyvärr är jätte dement ) men idag var han klar och visste vem som ringde pappa berättade då att han ska bli morfar igen och hans pappa frågade då om det var saga som skulle få syskon. Pappa grät när han berättade det för mig och det var ett så fint och minnes värt ögonblick därför är han värd ett halsband med sagas hand.

Skulle jag ge bort något skulle det vara hand och fot tryck i glas för dom er också jätte fina.

2008-12-10 @ 18:49:10
Postat av: ingela

Jag skulle vilja ge ett pappasmycke till min dotters morfar. han är världens underbaraste och är över lycklig av våran dotter kommer ofta med små presenter till henne. Nu ska hon bli storasyster och det tycker han är jätte roligt en till att älska.

Idag när jag pratade med honom hade han pratat med sin pappa (som tyvärr är jätte dement ) men idag var han klar och visste vem som ringde pappa berättade då att han ska bli morfar igen och hans pappa frågade då om det var saga som skulle få syskon. Pappa grät när han berättade det för mig och det var ett så fint och minnes värt ögonblick därför är han värd ett halsband med sagas hand.

Skulle jag ge bort något skulle det vara hand och fot tryck i glas för dom er också jätte fina.

2008-12-10 @ 18:50:22
Postat av: Katrina

Hej Josefine!



Läste ditt inlägg om hur man bör fånga dagen och tänka positivt, och kan inget annat än hålla med :) Du tycks ha så mycket glädje, tacksamhet och visdom i dig... förändra dig aldrig!



Hade jag jättemycket pengar skulle jag ge hela 4 lyckorullar till min styvmor, som tagit hand om mig och min lillebror och sina egna barn, dvs. mina halvsystrar. Hon har varit ett enormt stöd i mitt liv, större än min biologiska mamma.



Tack för din blogg :D



2008-12-10 @ 18:51:24
Postat av: louise

hej snygga mamman;)

kul blogg:D läser den ofta! den här gåvan är perfekta julklappen till min kille:) vi är nyblivna föreldrar och det skulle vara toppen att ge bort ett sånt fint smycke och jag skulle valt: Lilla hjärtat i guld! om ja fick välja.

tack för en mysig blogg!

kram mamma louise

2008-12-10 @ 19:15:41
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste man ge bort det i julklapp?? Jag vill jätte gärna ha ett själv. Jag skulle om jag vann önska mig i julklapp det stora Silverhjärtat med Namn och Hand. Underbart!!!!

Kram

2008-12-10 @ 19:22:59
Postat av: sara

vilket fint halsband! hoppas jag vinner, hehe.



hade jag pengar att köpa något av smyckerna hade jag köpt ett mammasmycke till någon i julklapp (:

2008-12-10 @ 19:47:16
Postat av: sara och isa

Jag tittade inte in på hemsidan idag utan visste redan att jag skulle vilja vinna pappasmycket till Isas underbara pappa och min älskade sambo!

själv har jag div namnsmycken,gipsavtryck mm sparade tills prinsessan blir stor men jag skulle vilja att Isas pappa fick ett alldeles eget avtryck av sin prinsessas hand eller fot!



KRAM

2008-12-10 @ 19:48:38
URL: http://isalindstrom.blogg.se/
Postat av: Linda B

Det finns en kategori av pappor som sällan nämns och som oftast glöms bort, det är pappor som förlorat ett mycket litet barn, i mammas mage eller vid födseln. Kärleken till ett förlorat barn, så stark och påtaglig. Att hitta ett smycke som för all framtid kan bära vår sons lilla hand eller fot, trots att det nu är fyra år sedan avtrycket togs.

Jag skulle vilja ge detta avtryck i ett silverhänge till min älskade make, som han kan bära runt sin hals. Ett litet minne av sin älskade son, denna efterlängtade lille kille som min man la till sista vilan i sina stora starka fadersarmar. En syn jag aldrig glömmer. Ett smycke till världens finaste pappa. Angel Cierans pappa, min make. Vi älskar dig Ian.

2008-12-10 @ 20:01:55
Postat av: cecilia

Hej! Super bra blogg. Vilket underbart hängsmycke.

Jag skulle vilja ge bort en lyckorulle till min man med vårans sons namn i och födelsedata.

Undrbart fina smycken på hemsidan.



Ha en bra onsdag kväll! Hoppas att jag vinner!

2008-12-10 @ 20:18:43
URL: http://cizzi80.blogg.se/
Postat av: Malin.E

Vad fina grejer jag skulle vilja köpa allt ju... :-)men det går inte. Dopstjärnan skulle jag vilja ge till min brors baby, hon föddes tyvärr lite för tidigt. Hon skulle kommit till oss på julafton men kom i går. Helst hade de väl sett att hon kom in på nya året. mem men man bestämmerju inte själv. Jag är världens lyckligaste faster Malin

[email protected]

2008-12-10 @ 20:32:27
Postat av: Robin & Evelina

Det skulle vara den finaste julklappen någonsin att få ge min kära Nicklas i julklapp ett herrsmycke. Själv så skulle jag gärna vilja att tomte kom till mig med ett hjärta med hanavtryck och namn.

Vilken lycka att få bära med mig Robin varje dag när jag är och jobbar...



Kramar från Robins Garderob

2008-12-10 @ 20:44:54
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/
Postat av: Cattis

Åhh, de har så fina saker ju =) Om jag skulle gett bort något så hade det nog varit ett tassavtryck till min mamma. Vår vovve som jag har vuxit upp med börjar bli gammal och vi har börjat inse att den dagen snart kommer då han inte finns med längre. Mamma har pratat mycket om att göra en tatuering med hans bild eller något, så jag tror hon hade blivit överlycklig om hon alltid kunde burit hans tassavtryck med sig runt halsen. Det hade varit en underbar present till min älskade mamma!



Tack för en helt underbar blogg och för att du så öppenhjärtligt delar med dig av ditt liv!

2008-12-10 @ 21:40:55
URL: http://mrsaronsson.blogg.se/
Postat av: milla

åå, min favorit tävling=) tänk att få ha min lilla prinsessas hand avtryck runt halsen...helt underbart skulle det vara.



OM jag skulle ge bort något...Hmmm, svårt. Det finns ju så många man skulle vilja ge till. MEN, ja tror jag skulle ge det till en av mina bästa väninnor som fick barn nästan samtidigt med mej. Dom hade dock kämpat för att bli gravida i flera år... Så hon om någon skulle verkligen va värd ett likadant halsband:)

2008-12-10 @ 21:52:26
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag skulle vilja ha halsbandet med handavtryck, vi gjorde aldrig något gipsavtryck varken på händer eller fötter på vår son och då vore det häftigt att få ett litet nu istället.

2008-12-10 @ 21:53:30
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Therese

Åhh! Vad fint halsband! Det skulle vara så mysigt att ha ett runt halsen som en symbol på va de små betyder för oss hur gamla de än är.....tänk att ens barn är det hela våra liv. Vi kommer aldrig sluta vara föräldrar.....ler. Trevlig kväll!

2008-12-10 @ 22:00:15
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Postat av: Sara M

Hej!

Det där pappa-smycket skulle jag gärna vilja ge min sambo som ska vara pappa-ledig med vår lilla dotter fr.o.m januari. Det kommer bli pappa-mys hela dagarna!

Och skulle jag välja en julklapp till någon så skulle det bli "Lyckorullen", gud så fint det var! Det skulle gärna få bli en julklapp till mig själv att bära varje dag när jag nu snart ska börja jobba efter mammaledigheten... Det skulle lindra min ångest lite..! ;-)

/Sara

[email protected]

2008-12-10 @ 22:28:46
Postat av: Jessica

åhh så underbart söta halsband. Har inga egna barn för tillfället. Men de vore perfekt julklapp eller present till min ena syster som fyller år strax efter jul. Det skulle hon vara värd med sina två monsterbarn ;D

2008-12-10 @ 22:34:58
URL: http://jessicaschultz.blogg.se/
Postat av: Em

åhhhhhhhh...

perfekta presenten till min sambo te jul =)

han e en suuuuperpappa! en pappa som kämpar och jobbar för familjen men alltid har tid för lite lek och bus! en pappa som har byggt ett stort fint hus till oss alla som vi trivs så ofantligt bra i!

för att visa han allas vår uppskattning vill vi ge honom en fin present!

TACK för en suuuuuuuuuuperhärlig blogg!!

KRAMAR från Em, 27 år och mamma till två små..

2008-12-10 @ 22:51:13
Postat av: sara

God kväll!!



Förutom det jättefina smycket till pappa Henke skulle jag ge mig själv en julklapp i form av det lilla silverhjärtat med Noras hand tryckt på. Jag tycker jag är värd en så fin julklapp i år.



God natt och sov gott!



Kram Sara

2008-12-10 @ 23:03:24
URL: http://sara80.blogg.se/
Postat av: Vivvi

De här smyckena är ju så vackra så självklart vill jag ta chansen och få vinna det fina smycket. Jag har här hemma tryckt fotavtryck i färg för alla de första månaderna i det första året men det skulle väl va härligt att få bara med sig ett handavtryck runt halsen! I julklapp så skulle jag vilja ge bort ett likadant smycke till min svägerska så hon också fick ett fint smycke med avtryck från hennes lilleson somjag är stolt faster till!

Väldigt snygg soffa förresten ni inföskaffat!

Klem Vivvi

2008-12-10 @ 23:08:30
Postat av: Anna

Hej hej! Super fina halsband =) Jag skulle gärna tänka mig "lyckorullen" så jag får bära med mig min sessas namn var jag än är. Ha de bra!

2008-12-10 @ 23:18:54
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag skulle vilja ge bort en lyckorulle till min fantastiska väninna i julklapp som kämpar för vårdnaden om sin son!!! Sov gott!!

2008-12-10 @ 23:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0