Snart jullov...

Imorgon har Elian nissefest på dagis, då ska han inviga sina röda leggings ifrån Ecoloco. De är mjuka och sköna och ekologiska, vilket alltid är ett plus i kanten! Sen då vi åker hem ska Viktoria hänga med och vi får mysigt besök av Heidi. Det kommer bli en härlig helg med mycket vänner och familj och jag har längtat SÅ efter denna julen. Då vi kör hem ifrån dagis imorgon så är det JULLOV tills nästa år och jag glädjer mig att få ha både E och Elian hemma.

Tiden som är kvar av året nu ska fyllas med mysig musik, god mat och härligt sällskap. Ingen stress, bara ledighet tillsammans. Jag och E väntar på vårt lilla mirakel som ska titta ut nu och jag antar att jag i januari kommer vara ganska less på att vänta så jag ska verkligen njuta av juletiden och allt besök och sällskap vi får. Mamma och Ingemar kommer på måndag, vi längtar!

Nej nu får det gärna vara jul alltså ;-) Men tror ni vi får en vit jul i Oslo? Jag HOPPAS för det var så mysigt då vi hade snö för bara en vecka sen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Kikar in här titt som tätt men har aldrig lämnat något spår, så det är väl på tiden att jag gör det nu! ;-)

Måste säga att du är så otroligt fin med din stora mage! Önskar er all lycka till och tack för en bra blogg! Kram på dig!

2008-12-18 @ 21:54:58
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Josefine E

Åh det är så härligt med jul! Har precis kommit hem till mina föräldrar och ska ha det mys med familjen. Dagen innan nyårsafton flyttar jag upp till Oslo till min kära kille. Så jag har mycket nytt framför mig!



Kram på dig

2008-12-18 @ 21:55:11
Postat av: Josefine

Emelie: tack snälla söta du, nu gjorde du mig GLAD! Kram



Josefine E: NJUT och lycka till och VÄLKOMMEN HIT!



KRAM

2008-12-18 @ 22:03:45
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Åsa Wojtowicz

Hej Josefine



Kan inte du uppdatera oss lite i hur det går med Ashis ( stavas det så?) son?

Jag kände så för dem när du skrev om vad deras son fick gå igenom.



Kram Åsa



2008-12-18 @ 22:32:29
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej Åsa! Så gullig du är. Ashis son Henrik mår BRA nu och det är vi överlyckliga över =) Kram!

2008-12-18 @ 22:35:48
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0