Soft dag = boring blogg? :)

Vilken slappardag vi haft i detta huset! Barnfilmer, bokläsande och lek med bilar och massa godis och mat har vår dag bestått av. Elian somnade sent så vi kom oss aldrig ut men imorgon är jag verkligen sugen på att ta en skön lång promenad.


Här ser vi film.



Sover sött bredvid världens goaste Pappa.


Slappaste dagen ever - så välbehövligt!
Elian softade i sina sköna leggings ifrån Ecoloco och tröja Lindex. Jag hade skönaste Gravidtightsen ifrån Barnlycka, svart spetslinne Gina Tricot och tunika KappAhl ( fyndats för ca 70 kr)


Sötisarna spelade lite xbox. Elian tyckte det var väldigt spännande.
Jag lagade middag, stek med potatis, sås, grönsaker och gelé. Mormor och Ingemar hade med sig mat till hela veckan så vi har knappt lyft ett finger, snacka om småbarnsföräldrarlyx.

Idag har jag funderat på och längtat efter livet som fyra. Det kommer bli få lugna stunder men vi pratar om henne så ofta nu att det känns som om jag bara vill starta livet som det kommer att te sig framöver. Det är en magisk känsla. Det som ska fixas nu inför februari är bbväskan, köpa bilstolen och en byrå till hennes kläder. Vi ska också kika igenom Elians bebiskläder och tvätta dem - MYS!

E är på pokerkväll ikväll så jag är lämnad med chokladasken på magen och ska nu se Private Practice.
Ha en skön fredagskväll!





Kommentarer
Postat av: [ 20 år och singelmamma till 2 ]

Soft dag behöver inte betyda en tråkig blogg! Din blogg är alltid så mysig - oavsett om det är hektiskt eller lungt!



Ha en skön annandagkväll!

2008-12-26 @ 20:36:08
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: Fru Evelina

din blogg är alltid rolig, och den enda jag är sådär riktigt beroende av haha ;-)



kram och god fortsättning!

2008-12-26 @ 20:39:24
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tumadre: Å tack snälla du =) Hoppas ni myser ni också. Du är så otroligt FAB som klarar vardagen som du gör. Keep it up! KRAM



Fru Evelina: Tack, så söt du är nu blev jag glad Kram och tackdetsamma!

2008-12-26 @ 20:40:27
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Cdot

Vilken himla söt bild på E och E! Så gulligt hur Elian har sin hand på pappas arm, awwwww!!!

2008-12-26 @ 22:43:05
Postat av: Carro

Vad kul, kikade in här som alltid och såg att du har tunikan från Kappahl på dig som jag köpte på rea idag, min kostade dock 199kr ;) så du fyndade nog ganska så bra! :) kram!

2008-12-27 @ 00:58:47
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: JessicaW

Hejsan!

Jag undrar vart du köpt den vita soffan någonstans? Det är precis en sådan soffa som jag alltid velat ha! Finns det någon hemsida man kan gå in och titta närmare på den? Är så nyfiken för den är jätte fin! Hoppas verkligen på svar :)

2008-12-28 @ 17:10:29
URL: http://jessicawiik.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Ja de är så söta mina käraste =)



IKEA.se är sidan du finner vår soffa på. Kan varmt rekommendera den!



Kram

2008-12-28 @ 17:13:24
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0