STOPP!

E har sagt stopp då jag scrollat upp och ned ibland era tävlingsbidrag och dagens lyckliga vinnare är:

Postat av: Sabina

ÅÅÅh vilket underbart smycke det skulle man ju verkligen vilja ha runt halsen. Hade varit en perfekt present idag då det är exakt ett år sedan våran lille prins kom till oss. Svaret på frågan är Malin Nordström. Hoppas man kan ha turen på sin sida nu för en gångs skull :)
Kram kram

2008-12-18 @ 09:14:14
URL: http://zupersabina.blogg.se/



STORT GRATTIS!!! Ett extra grattis till prinsen på ettårsdagen!

Nu ska jag och en vild mage gå och lägga oss och läsa Damernas Värld. E har precis pratat med flickan i magen och väckt henne till liv, busliv ska tilläggas. ÅÅÅ jag känner mig så lycklig idag. Trött men lycklig. TACK för att jag mötte E, det är det bästa som skett mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0