Teknikens under!

TUR jag har min bror som kan hjälpa mig då jag står fast i teknikens underbara värld. Vi loggade in på ichat och han "tog över" mitt skrivbord och donade åt mig. Så praktiskt!


Något mindre kul var att se mig själv då vi videochattade. Blek, oduschad och inte den bloggis ni känner med rouge på kinderna - time to fix och ta en dusch, jag såsar omkring härhemma och småfixar i mysbrallor!

Men Mamma hade precis kommit dit och jag fick se mina Brorsbarn - de är världens sötaste!



Kommentarer
Postat av: Tindra

Söt du e, alla har ju våra mysdagar då man e osminkad o vill bara sova o gömma sig , mysigt mysigt...

2008-12-09 @ 12:31:11
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej.

Vill bara säga att du är så himla fin med din gravida mage det strålar om dig.Varför skall det vara ett vit tåg i norge?Jag jobbar på dagis och i vårt lucia tåg är det vit,brunt och röt.Ha en fortsatt trevlig Tisdag.Kram på dig och din söta lilla familj.Madelene

2008-12-09 @ 13:41:11
Postat av: Josefine,Blekinge

Skönt med en slapp dag ibland! Jag sitter i världens mest baggy jeans (!) och tjock polotröja vid datorn och skriver på ett överklagande till Migrationsöverdomstolen. (Arbetar ideellt med flyktingfrågor inom Röda Korset.)

Undrar en sak om ert köksbord: (det ser ut som oljad ek precis som vi har) har ni duk/underlägg etc när ni äter? Har du tips på något som är både snyggt och praktiskt när man har en liten kille som kletar med maten? : )



Ha en fin dag!

2008-12-09 @ 14:04:13
Postat av: Erica

vilka underbara ljusstakar :)

2008-12-09 @ 17:06:42
URL: http://nosecrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hei!

Er det Henriksdal stoler fra Ikea dere har? Jeg har de, men kan ikke se at jeg kan kjøpe til trekk i rødt?!?

Tusen takk for svar

2008-12-10 @ 14:35:50
Postat av: Josefine

=) I Norge går de i vitt alla barnen med ljus i händerna tror jag. Ska skriva mer då jag vet för ifjol var Elian för liten för detta tror jag? Han tittade bara på men nu ska han gå i tåget som jag förstår.



Vi har ett bilunderlägg ifrån Barnlycka som fungerar toppenbra, i gummi så att det ligger på plats.



Ja stolarna är Henriksdal, jag köpte trekken för ca 3 år sen!



KRAM!

2008-12-10 @ 21:28:11
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0