Att smita undan....

Just nu ligger jag i sängen och bloggar lite, alla är mätta och glada men väldigt trötta. Elian är otroligt Mammig så jag smiter undan ibland. Ikväll blir det tidig kväll för oss alla. Jag SKA hoppa i säng kl 22, det gör underverk om man får SOVA!

På lördag ska jag smita iväg till Gardermoen ( Oslos flygplats) och flyga till Stockholm. Ha möten och sen möta min "lillasyster" och lite vänner. Det ska bli FAB och jag tänkte försöka hinna kika i butiker och bara vara. Självklart är den största LYXEN att få sova och bo på hotell ensam. Jag borde verkligen ta en lång varm dusch och krypa ner tidigt då... Sen flyger jag hem på söndagen igen så att jag hinner umgås med killarna lite innan Elian ska sova. Är väl hemma ca 17.30 hoppas jag.


Ps här ser man hur halsen ser ut. Om den fortfarande ser konstig ut så är det helt enkelt så jag ser ut =)

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Varför går det ej att förstora dina bilder när man klickar på dem?

2008-02-26 @ 18:26:00
Postat av: Josefine

Din hals ser inte alls konstig ut! =)KRAM

2008-02-26 @ 18:29:56
Postat av: josefine

Lilla Fröken:Det ska gå, låt sidan ladda klart först bara! Får du till det?
Josefine: haha tack ;) kram

2008-02-26 @ 18:33:10
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: sessan

Ha ha ha är det någon som tycker du har konstig hals??? Då ar folk helt otroliga!!
Du ser ganska så normal ut på fotot jag ser på iaf ;0)

Sååå lovely med STHLM tur *jag vill också*

Jag såg att du linkade till mig, tack söta!!
Just den dagen så var jag aktiv på ett vagn forum i Australien & dom bombade min blogg *smile* dom tyckte ju allt var så exotiskt.
Vinter & åkpåsar, massa kläder på barnen.... Jag bara svarar att jag gärna byter bostad med någon av dom nästa vinter *LOL*
Men jag är övertygad om att jag hade flera unika träff pga din link också!!

Miljoner kramar till både dig & Elian *puss*

2008-02-26 @ 19:02:57
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

sessan: å så spännande, kul att de känner att vårt liv är exotiskt hihi =) Ja jag LÄNGTAR till en helg i Sthlm trots att det innebär möten också ( bloggen) men det ska bli SÅ kul!!! Vi får ta en barnfri trip någon gång!? Bara skämma bort oss själva!
kramar

2008-02-26 @ 19:08:20
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Johanna

Tycker din hals ser helt normal ut. =)

Skönt att läsa din blogg och kunna känna igen sig lite grann. Speciellt soft biten! ;-)

Ha en härlig kväll! Kram

2008-02-26 @ 19:15:03
URL: http://johannajois.blogg.se
Postat av: Malin

Det var jag som skrev ang. halsen i ett tidigare inlägg (såg att jag blev anonym). Och jag tänkte väl att det var för att du spände dig, men det såg ut som du hade ett hål i halsen, vilket jag antar att du inte har :) Absolut inget illa menat.
Ha en trevlig kväll! Kram!

2008-02-26 @ 19:33:11
Postat av: Lilla fröken

nej - det står "fel på sidan" längst ner när man klickar på dem.

2008-02-26 @ 21:07:07
Postat av: Leandermelisa

Interesting. No more comment :)

2009-07-22 @ 08:01:27
URL: http://leandermelisa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0