Champagnelördag!


Världens finaste syster!


Här är vi på ÖGAT, jag gjorde en synundersökning och shoppade linser.
Sen gick vi på H&M och jag gjorde några fynd. Kanske visar lite senare. Just nu är jag SÅ mätt, vi har ätit lax, pressad potatis, stekta färska champinjoner och guacamole. Till förrätt Uffes goda vitlöksbröd. Sen har vi shoppat semlor till dessert. Hur vi nu ska orka dem ;)


Vi hamnade på 1891 och lunchade.
Tiden flög iväg och vi drack champagne och hade riktigt girltalk!

Att lyxa till det på en lunch är så härligt. Men salladen var sådär, som plåster på såren fick vi champagne med lite hallonlikör i tror jag det var? Kul idé då maten är sådär, att bjuda på ett litet glas =)


Kommentarer
Postat av: Nina

Mums vad gott! Jag är nyss hemkommen från Paris och där har vi druckit mängder med champagne =)

2008-02-16 @ 19:34:13
URL: http://anina.blogg.se
Postat av: Marina

ja, någon kompensation bör man få (:

2008-02-16 @ 20:02:01
URL: http://milazlatnikova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0