Glad morgon efter en lite jobbig natt!


Jippie, det är SÅ kul att sitta på pottan och leka!
Ibland bestämmer sig Elian för att det är dags att tvätta kläder. Så öppnar han vår tvättkorg, slänger ut allting på golvet, öppnar luckan ( barnsäkert men han klarar det) och lägger in kläderna, slår igen luckan och trycker på start. OOps! Om jag tvättar så hjälper han mig att plocka i och ur samt hänga upp den. Det ska börjas i tid :)

Ett tomt Cappuccinopaket kan vara kul!
De här Nescafé dricker jag på jobbet, smakar helt ok.

Natten var kaos, jag la mig trött efter föräldrarmötet och vaknade runt 3 av att Elian ville sova med mig. Jag sov nästan ingenting då han låg och gosade och kramade mig men det var mysigt. Imorse fick han kramper i magen och skrek som en galning. Men jag tror det var förkylningen som krupit ned i magen ( det kan tydligen bli så). Det är därför han han kräktes(förra veckan) sa läkaren. Så vi stannade hemma lite extra imorse och dansade och myste och han var på toppenhumör.

På dagis var han superhappy och gick rakt in! Nu ska jag fokusera på jobbet här! Oj nu är E här också, han mår kanske bättre. Så bra!

Kommentarer
Postat av: Miss Lyckad

Nu blir jag ännu mer nyfiken på vad det är du jobbar med!!!

/ Miss Lyckad

2008-02-19 @ 09:47:39
URL: http://miss-lyckad.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vad skönt att han trivs på dagis! Och du med dagis!.. ;) Jag har lite svårt för helagrejen MEN Oscar trivs och det är ju det viktiga... inte hans mamma som inte vill att han ska bli självständig och tuff! He he... Jodå, det vill jag men man förslorar ju sin lilla goklump lite... Ha en skön dag iaf... :)

2008-02-19 @ 09:57:38
Postat av: Satu

*ler* sötis Elian.. :D

Hoppas du får en br dag på jobbet!
Idag ska jag provjobba på en babybutik!
Håll tummarna för de gillar mig,så jag får jobbet!

hej svejs :D

2008-02-19 @ 10:11:42
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Becka

Jobbar du och E på samma jobb?
Hmm...förresten, Ni träffade väl varandra på jobbet. Var det inte så? Då är det ju inte så konstigt om ni jobbar på samma jobb... ;-)

2008-02-19 @ 10:15:17
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Mia Sätterlund

Vilken morgon! Jag har precis lyckats ta mig upp med ett huvud som känns som en sparkad fotboll.

2008-02-19 @ 10:34:23
Postat av: C

A fick en förkylning som gick ner i magen alldeles nyss, han kräktes och hade diaré pga detta! Inget att göra ngt åt utan bara att vänta ut sa de till oss- nu är han frisk men tyvärr 2kg lättare...

2008-02-19 @ 13:06:34
URL: http://upptagnamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0