Lugn lördagskväll

image3382
Jag ser på Gynning och mina boys sover sött!

Fick precis ett sms om vin ikväll men vågar inte chansa nu när jag haft så ont idag. Så det är jag och allt onyttigt som finns härhemma....OOps fanns...
Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter och vi ska kika på ett radhus. Lite osäkra på området men pratade med Ashi♥ igår och har tänkt mycket på hennes ord. Det handlar om den relationen man får till grannar och närmiljö. Jag vill att Elian ska växa upp med bra människor och att han ska kunna springa hem till härliga grannar på besök. Vi ger det en chans! Sen ska jag ta en mysig prommis med vagnen också, alltför längesen!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Gud vad spännande med radhus Josefine!!
Jag är väldigt glad att vi bor i borettslag & i hus, massa barn ute i gatan & grannarna har man just så mycket kontakt med man själv önskar. Trädgård plätten är bara hur mysig som helst med små fåglar som sjunger om sommaren ;0)
Glädjer mig att höra om hur det var & kanske få en glimt av prospekt.

Njut kvällen & massa kramar från mig på Lillestrøm
(som njuter en flaska vit mousserande i kväll)

P.s tack för nummret till din nagel teknolog, jag skall beställa en timme lagom efter jag opererats i slutet av feb (man får ju inte ha stöp eller lack under operationen) .ds

2008-02-09 @ 21:15:11
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Satu

Oj vad spännande! Det verkar som det är mkt som sker för er nu.. giftermål ,radhus osv. Vad härligt att höra! :D

Ha en fortsatt mysig kväll där i soffan!

Många varma kramar från oss! (^-^)v(^+^)

2008-02-09 @ 21:55:15
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Josefine E

Vad mysig med radhus. Är det centralt eller ligger det utanför Oslo?
Ha en fin kväll!!

2008-02-09 @ 21:57:40
Postat av: Sjuksköterskastudenten

Hej Vännen!

Måste berätta att i tisdags så jag samma program... och dagen därpå bokade jag frisörtid, så nu har jag äntligen gått från en blondin till brunett :-) Och jag är så NÖJD! Att jag inte gjorde det tidigare! Och så fick jag samma klippning också som Gynning har...nu är det baraa extensions som saknas *s*.

Vad det gäller radhus...... kolla upp grannarna innan ni bestämmer er! Jag är själv uppvuxen i ett radhus och jag kommer alltid ihåg att man hade mycket bättre koll på sina grannar än vad man har när man bor i en lghet. Och det gäller att grannarna är alltså bra och sköna att "bo med". Ja, du förstår... Området är ju viktigt som du säger, det är precis så vi tänker när vi senast om 3 år ska flytta. Då ska vår äldsta son börja skolan och det känns extremt viktigt med var vi bor nånstans. Och jag tror med 99% säkerhet att vi lämnar Sthlm. Känns säkrast så. Det finns bättre ställen för barnen att växa upp i. KRAAAAAAAM !!!!!

2008-02-09 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0