Nu reder vi ut det här!

Ni är så härliga, vet ni hur många mail jag fick då jag skrev att jag ska sälja min BB? Ca 25 st! Därför svarar jag här istället.

Vagnen har varit underbar på alla vis, jag shopppade den ganska sent då jag tidigare faktiskt inte alls fallit för den som jag förstått att många andra gjort =) Men så föll jag och tanken på att få ha Elian mot mig då vi promenerade de sista månaderna av Mammaledigheten var det som avgjorde. Jag skulle shoppa en och jag skulle ha den helst igår. Fick hjälp av underbara Susanne, det var första gången vi pratade i telefonen och jag bombarderade henne med vagnfrågor.

Har varit supernöjd, vagnen är lätt, smidig, lätt att fälla ihop och ändra läge på och den går att totaltvätta! Så fort jag ser att någon har en liggdel till sin lille bebis så vet jag att vi ska ha en sån i framtiden om vi kan få syskon åt Elian. Så vi har tänkt spara den men så kan vi faktiskt lika gärna shoppa en ny om jag blir gravid igen. Elian får fortsatt plats i den men vi gillar båda två Emmaljunga bättre nu då han är större och har mer kläder och skor på sig så vi tog beslutet att sälja den. Inget som jag varit missnöjd alls, nu vet ni det =) Det är en perfekt vagn ifrån 0 månader eftersom den är så lätt på alla vis. Men vi shoppade Emmaljunga scooter för att kunna ha den länge och jag ser 3,4 åringar som åker i såna så jag tror vi gjort ett klokt val. De är väldigt prisvärda!

Detta är vår resevagn, en Maclaren Techno XLR som vi älskar, snart ska den få resa bort med oss igen, till Spanien!


Nu ska vi softa i soffan!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Alvas pappas blogg - http://alvaplutten.blogspot.com/

haha, vagnar är ett outtömligt ämne!!!

vill du veta nåt sjukt?!? Vår mest hållbara har varit en sulky från Ullared!! (:

Hörru, det är tävling på gång o fast jag inte ville så har jag givetvis (jag säger det igen - GIVETVIS) drabbats av tävlingsnojja (fasen också) så hepp: in o rösta! (: (länk på vår blogg)

Ha en skön vecka!

2008-02-24 @ 22:57:02
URL: http://alvaplutten.blogspot.com/
Postat av: josefine

Det gjorde jag för någon minut sen :) Grattis till nomineringen! Du kammar hem det I know it!

2008-02-24 @ 23:12:59
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Madde

maclaren... Vill jag med ha som extra vagn.
Så enkla och lätta att ha i bilen om man ska ngt snabbt ärende. Annars har vi bugaboo och e supernöjda. Men när hon e lite större så kommer vi köpa en urban jungle. Tycker barnen växer ur bugaboo snabbt!!!!
Eller e det en påhittad ursäkt för att jag med gott samvete får byta vagn.. Ha ha

Ha det toppen

KRAM

2008-02-24 @ 23:40:20
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se
Postat av: sessan

Såg att vagnen låg ute på Vogndilla.no *hi hi*
Den blir fort såld, den är ju så gott som NY !!!

Usch jag sålde ju min här men fick bondångest & samlade ihop delar & byggde upp en ny.... Det är jag bara så glad för nu när våren kommit.

Jag är helt enig Josefine, köp en ny när du har bebi i magen igen!
Dom utvecklas hela tiden & då ska du ju ha vagnen en stund.

Massa lycka till
& puss på dig du underbara skatten

2008-02-25 @ 09:37:59
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Sofia S

Jag kommer göra som sessan säger här ovan. Den dagen Hedda får ett syskon kommer jag köpa en ny, som vår bebis kan ha från dag 1. Vi har en Urban Jungle nu och är supernöjda. Känns lite "sent" att byta nu. Stora kramar!

2008-02-25 @ 09:41:13
URL: http://sofiass.blogg.se
Postat av: josefine

Maclaren är fab!
Sessan: helt rätt och oavsett hur man gör förlorar man inga pengar men slipper förvara den =) puss
Sofia: smart! annars kan du shoppa en och sälja, du förlorar inget!
KRAMAR

2008-02-25 @ 20:26:20
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0