Post!

Idag kom mitt söta halsband ifrån Cattungar, TACK! Posten gick segt denna gång, det skulle ha kommit till Valentines Day. Men ibland är Norge som Hawaii...det tar tid. =)


Vi!
Nu lagar jag middag, lax i ugnen. Färdigmarinerad i citron och peppar med potatis och broccoli. Inget avancerat, bara laxen i folie i ugnen ca 25 min. Såg att samma paket i Sverige kostade ca 45 kr om jag inte minns fel, här kostar det 79 kr. I matbutiker märker man att man är i ett annat land, inte bara pga priserna ( som jag sällan tänker på) men utbudet. Det finns SÅ mycket mer smaskigt att välja emellan i Sverige!

Elian käkar nu en macka med messmör och läser med E. Hungrig som en liten varg är han. Men det är så kul att han äter!




Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken söt tröja han har! :-) Max e sjuk ännu- han bara sover och sover.... Jag passade på att gå till frissan imorse. äntligen! :-) känns så lyxigt med lite "egentid" ibland!
kramar i massor

2008-02-26 @ 16:35:55
URL: http://barnlycka.blogg.se
Postat av: Linn

Hej!
Ofta kostar laxen (antar att det är portionsbitar du köper?) här också 79:-. Dyrt :-( Som tur är så är den ibland på extrapris (kring 40-50 kr).
Ha en fin kväll!

2008-02-26 @ 16:39:39
Postat av: Angel

fint halsbandet var,och ni är så söta som vanligt.

2008-02-26 @ 17:30:04
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Marie

Hej!

Tack för en superbra blogg.
Tänkte på att du nån gång har skrivt och undrat vad vi läsare vill läsa om i din blogg. Jag hade tyckt de vore kul om du hade ett inlägg om vad du tycker om norge, hur det är att bo där som svensk och lite annat sånt viktigt att tänka på om man ska flytta till Oslo som svensk. Jag har nämligen planer på att flytta ditt i aug/sep så därför hade lite tips och sånt varit kul att läsa om :)

Tack än en gång för en superbra blogg

Kram

2008-02-26 @ 17:34:23
Postat av: Anonym

Men oj, hur ser din hals ut ? Spänner du dig på bilden ?
Ha en trevlig kväll och hoppas laxen smakar bra! :)

2008-02-26 @ 17:39:58
Postat av: josefine

Tack snälla ni, kanske laxen var på extrapris i Sverige!

Malin: du blev FAB i håret!

Ska absolut försöka skriva ett sånt inlägg snart =)

Jag spänner mig, bär Elian (12 kg)
kram

2008-02-26 @ 17:43:03
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Cathis

Åh vad bra att det ÄNTLIGEN kom fram. Undrar just var det paketet har varit? Hm...
Kramkram!

2008-02-26 @ 18:05:23
Postat av: Linnéa

Jag skulle precis som Marie jättegärna läsa ett inlägg om vad som skiljer Norge från Sverige m.m. då jag antagligen flyttar dit om någon månad!
Trevlig kväll!

2008-02-26 @ 18:30:24
URL: http://linneasegnalilla.blogg.se
Postat av: Angelica Lindblad

Åh håller med dig. Utbudet kan vara lite småtrist i Norge. Saknar varor som risgrynsgröt, olika creme fraicher, god yoghurt, nyponsoppa m.m. Sverige är också före när det gäller fullkorn och andra lite nyttgare saker. Bor i Oslo sen ett år tillbaka så maila gärna mig om ni ska flytta hit och vill ha tips! [email protected]

2008-02-26 @ 18:47:42
Postat av: Anna-Lena

Åh, jag håller med! Saknar verkligen utbudet hemifrån, spec mejeriproukter! Hallå! Det finns typ fem att välja på!?.. Ha ha... Ha en skön ¨kväll! Vad var det för konstif komm om halsen?.. Kanske du skrattar!?..

2008-02-26 @ 22:43:54
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Elin

vilken SÖT kille. och du är SÅ vacker=)

2008-02-27 @ 17:26:09
URL: http://elinlovijsa.blogg.se
Postat av: Emma

Länge sedan jag såg en sån söt unge faktiskt! :)

2008-02-27 @ 23:29:58
URL: http://bananeripyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0