E & E på Äventyr!


Här är Elian i full action!


GLAD!!!


Mat i magen måste man också ha!


E tog med Elian ut idag och de lekte i flera timmar. Sen kände att vi skippade visningen också då jag låg och nästan grät av migrän. Men eftersom lillhjärtat sov då de kom in ifrån bilen så sov han vidare bredvid mig i sängen och först då kunde jag slappna av och somna jag också. Jätteskönt!

De hann bara vara hemma en kortis så åkte de hem till Onkel så jag fick vila ännu mer. TACK E för att du är en FAB PAPPA! ♥

Ps. Leklandet de var på heter Childplanet och ligger på Majorstua, E har tidigare varit på Gigagöy (de borde färnya sin hemsida lite)med Elian en bit utanför stan och där var det bättre enligt honom.

Kommentarer
Postat av: Reidartilda

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2009-08-21 @ 08:27:12
URL: http://reidartilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0